Kako se naučiti pojesti manj?

Klavdija Rupar 27.03.2019
Foto: Unsplash

Ker pa za to ni potrebna samo vadba, ampak tudi pravilna prehrana, danes predstavljamo nasvete, ki nam bodo pomagali pri manjšem vnosu hrane. Te nasvete je zapisal Charles Spance v svoji knjigi "Gastrophysics: The New Science of Eating".

Bela posoda

Barva posode lahko vpliva na naše prehranjevalne navade ob enem pa tudi vpliva na sladkost jedi. Tisti, ki hrano postrežejo na belih krožnikih, želijo zaužiti manj sladkorja.

Rdeča posoda

Če želimo zmanjšati vnos soli in maščob, nam bodo pri tem pomagali rdeči krožniki. Rdeča je opozorilna barva in tisti, ki hrano servirajo na rdečih krožnikih, si želijo zmanjšati vnos teh jedi.

Foto: Unsplash

Hrano, ki jo pripravimo, potežkajmo v svojih rokah

V procesu izgube teže, se največ ukvarjamo z obroki, ki vsebujejo veliko kalorij, ta hrana pa je tista, po kateri želimo največ posegati, še posebej, ko smo lačni. Naslednjič, ko sežemo po takšnih živilih, jih potežkajmo v svojih rokah. Na takšen način bodo naši možgani dobili informacijo, da je to dovolj za nas v tistem trenutku. Ta trik bo tudi poskrbel, da bomo odstranili dodatno hrano.

Osredotočimo se na hrano z vsemi čuti

Ko jemo, se moramo osredotočiti na vse svoje čute. Zato ugasnimo televizijo in odstranimo vse distrakcije. Osredotočimo se na svoj obrok in kaj vnašamo v svoje telo. Ko uporabljamo vse svoje čute, nam bodo možgani povedali, kdaj imamo dovolj.

Foto: Unsplash

Zavedajmo se sami sebe

Da se zaščitimo pred prenajedanjem, uporabimo svojo domišljijo. Če imamo naprimer radi krompir, si predstavljajmo, koliko smo ga že pojedli v preteklosti. S tem bomo telesu povedali, da smo neke hrane že ogromno pojedli, s tem pa bomo zmanjšali svoj apetit.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča