Hrana, ki pomaga proti stresu

Eva Natlačen
Hrana, ki prežene stres.

Stres velikokrat vpliva na naše prehranjevanje in čeprav je morda veliko ljudi mnenja, da bo sladka in mastna hrana ublažila neprijetno počutje, moramo v resnici ravno v stresnih obdobjih najbolj paziti, kaj vnašamo v svoje telo. Živila, ki telesu pomagajo pri spopadanju s stresom, krepijo imunski sistem ter so polna zdravih maščob, ki jih za dobro delovanje potrebujejo predvsem naši možgani, moramo uživati vsaj nekajkrat tedensko, najbolj pa je, da jih redno vključujemo v svoj zajtrk, na katerega ne smemo pozabiti. V hladnih dneh nam bodo v veliko pomoč v stresnih situacijah indijski oreščki, avokado, zeleni čaj, mlada špinača, lanena semena, jogurt, pusta govedina, pomaranče, jagodičevje, orehi in ribe, v zmernih količinah pa je za telo zdrava tudi čokolada.

Hrana, ki prežene stres. Hrana, ki prežene stres. Hrana, ki prežene stres. Hrana, ki prežene stres. Hrana, ki prežene stres. Hrana, ki prežene stres.

Sorodne vsebine

preberi sorodne članke

Foto: Pexels

Top 3 domače BBQ omake

Juhuhu, sezona piknikov je tu! Nič ni slajšega kot prve dobrote z žara v sezoni. Da bomo svoje goste letos še dodatno... Več

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča