Po svetu se odpirajo butične slaščičarne, pred katerimi se vijejo dolge vrste navdušenih ... Več
Kaj o nas pove naša najljubša čokolada?
Strokovnjak za čokolado Murray Langham je v svoji bogati karieri prišel do zanimivih ugotovitev. Meni, da izbira naše najljubše vrste čokolade pove veliko o naši osebnosti. Zanimalo nas je, ali je v njegovih povezavah kaj resnice.
Murray Langham ni le vrhunski mojster čokoladnih priboljškov, temveč je nekdaj delal kot psihoterapevt. Svoj poklic je združil s strastjo do čokolade in začel raziskovati povezave med tipi osebnosti in izbiro različnih okusov čokolade. Poglejmo si do kakšnih ugotovitev je prišel in, če držijo.
Mlečna čokolada - romantiki, ki pogosto obujajo spomine na preteklost in so nostalgični
Temna čokolada - pragmatični reševalci probemov, ki radi kujejo načrte za prihodnost in se jih veselijo
Bela čokolada - osebe z močnim občutkom za pravičnost, ki verjamejo, da je njihova vloga v svetu pomembna
Čokolada z lešniki - zapečkarji, ki se najraje sproščajo doma v družbi najbližjih
Preberite še: Recept - božanski čokoladni šarkelj
Čokolada s kokosom - umetniške duše s smislom za glasbo in kuhanje; kreativni, a tudi nemirni
Čokolada z oskuom jagode - sočutni ljudje, ki vselej pomagajo osebam okoli sebe, vendar se tudi bojijo kaj si drugi mislijo o njih
Čokolada s karamelo - naravno očarljivi ljubitelji čokolade, ki vedno opravijo zadane naloge, obenem pa jih iz tira vržejo že malenkosti
Foto: Unsplash.com
Čokolada z mandlji - pametni in ambiciozni karieristi, ki s trdim delom dosegajo življenjske cilje
Čokolada z meto - njihov moto se glasi "Življenje je polno priložnosti!", vedno iščejo nekaj več in so težko zadovoljni
Čokolada s češnjami - energetične in nepotrpežljive osebe, ki so navdušene nad življenjem, a ne marajo rutine
Čokolada s pomarančo - globoki miselci, ki težko opravljajo več stvari hkrati, saj se radi popolnoma osredotočijo na eno nalogo
Z osebnostjo ljubiteljev čokolade pa je povezana tudi oblika pralinej. Ekstrovertirani naj bi tako raje izbrali čokoladice z okroglo obliko, medtem ko imajo bolj sramežljivi introvertirani raje kvadratne ali trikotne čokoladne izdelke.
Če nas Langhamova dognanja niso prepričala, lahko njegove rezultate preverimo s preprostim preizkusom - škatlo različnih čokoladnih bombonov ponudimo našim najbližnjim in opazujemo njihovo izbiro.