Revija Preprosto v ZDA prejela prestižno nagrado

Tina Lagler 13.07.2017
Revija Preprosto

Revija Preprosto, ki jo že četrto leto ustvarjajo v Lidlu Slovenija, kjer jo je moč tudi dobiti, je v Združenih državah Amerike prejela nagrado Content Marketing Awards za najboljšo publikacijo v kategoriji trgovina. Na področju marketinga je to največja mednarodna nagrada, ki jo od leta 2004 podeljuje Content Marketing Institute, za nagrade pa se je letos potegovalo več kot 1100 prijavljenih del s celega sveta.

Revija Preprosto sicer nastaja tudi v sodelovanju z domačimi blogerji, ustvarjalci in kreativci. Tako, denimo, aktualno naslovnico revije krasi delo kulinarične Urške Fartelj, v njej pa med drugim najdemo tudi kulinaričnega fotografa Miho Bratino, ustvarjalko Petro Slapar, kulinarično stilistko Žano Kapetanovič, fotografinjo Matejo J. Potočnik, ilustratorja Mitjo Bokuna, kulinarični blogerki Sabino Penšek in Ano Bulat ter ekološko vrtnarko Jernejo Jošar.

PREBERITE ŠE: Ljubljanski bari in kavarne z najlepšim razgledom

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča