Peugeotov odgovor na elektrifikacijo

Matej Jurgele 04.01.2020
Peugeotov odgovor na elektrifikacijo

Poleg zunanjosti uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.

Modularna in učinkovita konstrukcijska osnova

Zasnovan je na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA CMP. Konstrukcijska osnova se prilagaja raznim dimenzijam in tipom motorjev in je primerna za razne vrste pogona - notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon. Novi 208 v primerjavi z predhodnim modelom odlikuje nižja masa, izboljšana aerodinamičnost, nižji kotalni upor in optimizacija pogonskih sklopov.

Električni e-208 

Novi Peugeot e-208 s 100 % električnim pogonom ponuja živahno odzivnost na voljo pa je od lansiranja dalje. Razvije 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora, ki je na voljo od 0 km/h dalje. Ponuja tri načine vožnje in sicer eko, normalni in športni, ki vozilo do stotice požene v 8,1 sekunde. Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja. Zmerni način zavira podobno kot bi zavirali z motorjem z notranjim izgorevanjem, medtem kot močnejši zavira podobno kot s stopalko za zavoro. Visoko zmogljivi grelni upor (5 kW), ki ga napaja visoko napetostni akumulator, grelna črpalka in funkcija za samodejno regulacijo temperature v potniškem prostoru zagotavljajo isto stopnjo udobja kot v vozilu s pogonom na motor z notranjim zgorevanjem. Avtonomija vozila ostane pri tem nespremenjena v primerjavi s klasično klimatsko napravo ali klasičnim gretjem.

Notranjost in prostornina prtljažnika sta enaka kot pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem. Akumulatorske baterije so razporejene v dnu vozila, njihovi razporeditvi je prilagojeno tudi podvozje. Visoko zmogljivi akumulator (50 kWh) zagotavlja doseg do 340 kilometrov po načinu WLTP in 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC (New European Driving Cycle). V povezavi s sistemom za ohlajanje potniškega prostora, funkcija za regulacijo temperature s tekočinskim hlajenjem omogoča hitro polnjenje, optimalno avtonomijo in daljšo življenjsko dobo. Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti. 

Izbor motorjev z notranjim izgorevanjem 

Na voljo je tudi celovit izbor motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo zahtevam emisijskega standarda Euro 6.d za bencinske motorje in Euro 6.d Temp za dizelske motorje. Motorja PureTech 100 in 130 sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Med bencinskimi motorji so na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 l in močjo 75 KM, 100 KM in 130 KM. Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 litra 100 KM.

Za vstopni model z najšibkejšim bencinskim motorjem bo potrebno odšteti 13.300 eur, za dizelsko različico 16 tisočakov, medtem ko bo za električni e-208 potrebno odšteti najmanj 31 tisočakov za osnovno opremo Active, najdražja različica z opremo GT (ki je na voljo samo za električno različico) pa vas bo veljala 36 tisočakov. Če zneskom električno gnanih različic odštejete subvencijo EKO Sklada, ki znaša 7.500 eur, pa je cena že bolj sprejemljiva. 

Več na: peugeot.si

Fotogalerija

Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo Peugeotov odgovor na elektrifikacijo

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika