Ford Mustang Mach-E - prvi fordov električni SUV

Matej Jurgele 21.11.2019
Po žilah legendarnega Mustanga stekla tudi elektrika

Ford Mustang Mach-E prinaša živahno vožnjo in vodenje ter najsodobnejše tehnologije povezanega vozila. Mustang Mach-E bo že v drugi polovici leta 2020 zapeljal na ceste. 

Na voljo bo z baterijo za standardni ali podaljšani doseg ter z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. Ciljni doseg povsem električne različice z baterijo za podaljšani doseg in zadnjim pogonom bo predvidoma znašal do 600 km. 

Konfiguracije Mustanga Mach-E s podaljšanim dosegom in štirikolesnim pogonom bodo predvidoma razvile moč 337 KM (248 kW) in 565 Nm navora Ford bo kupcem ponudil tudi posebno športno različico. Mustang Mach-E GT, ki bo iz mirovanja do 100 km/h pospešil v manj kot petih sekundah, prepričal pa bo tudi s predvideno močjo 465 KM (342 kW) in 830 Nm navora.


"Naelektreno"

Med značilnostmi so po meri zasnovana odzivnost vozila s še bolj športnim upravljanjem krmiljenja, ambientna osvetlitev, uglasitev zvoka za pristno električno izkušnjo in dinamične animacije v sklopu instrumentov, ki so povezane z voznimi lastnostmi. Pri speljevanju novi štirikolesni pogonski sistem Mach-E 4 navor neodvisno porazdeli med sprednjo in zadnjo osjo, da zagotovi odlično pospeševanje in izboljšano vodenje. Za ustavljanje po bliskovitem pospeševanju bo Mustang Mach-E na voljo tudi s povsem novimi Brembovimi aluminijastimi športnimi zavornimi sedli Flexira. Mustang Mach-E GT je obenem opremljen s sistemom blaženja MagneRide®, ki s tehnologijo prilagodljivega vzmetenja vozilu omogoča, da objame cesto in zagotavlja vznemirljivo, a kljub temu udobno vožnjo.

Prilagajanje vašemu življenjskemu slogu

Mustang Mach-E uvaja naslednjo generacijo sistema za komunikacije in razvedrilo SYNC. 15,5-palčni zaslon in preprost vmesnik sistema SYNC naslednje generacije odpravljata zapletene menije, saj so vse funkcije dostopne prek kretenj z dotikom, pomikom in ‘ščipanjem’, ki so dobro znane vsakemu uporabniku pametnega telefona. S povezavami, ki temeljijo na ‘oblaku’, in prepoznavanjem pogovornega jezika sistem SYNC naslednje generacije prinaša dvakrat večjo računalniško zmogljivost od sistema SYNC 3 za hitrejšo in preprostejšo navigacijo, predvajanje glasbe in povezave s pametnim telefonom. Sistem obenem uvaja brezžično združljivost z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto ter aplikacijo AppLink na pametnih telefonih in mobilnih napravah.


Nov pogled 

Nova Fordova arhitektura povsem električnega vozila omogoča tudi kar največ prostora za pet oseb in njihovo prtljago. Pod pokrovom ‘motornega prostora’ Mustanga Mach-E se skriva prtljažnik s čepom za izpust tekočin. V sprednjem prtljažniku je na voljo 100 litrov prostora, v katerem lahko udobno shranite potovalko ali kovček. In ker je opremljen s čepom za izpust tekočin, je nadvse primeren za shranjevanje mokrih ali umazanih športnih oblačil, gojzarjev ali opreme za na plažo. Poleg sprednjega je na voljo tudi ‘običajni’ zadnji prtljažnik s prostornino 402 litra. 

Ford je tudi eden od ustanovnih članov in deležnikov konzorcija IONITY, ki namerava do konca leta 2020 na ključnih evropskih lokacijah postaviti 400 izjemno zmogljivih polnilnic. V primerjavi z obstoječimi sistemi bo to omogočilo znatno skrajšanje časa polnjenja povsem električnih vozil. Z največjo močjo polnjenja 150 kW bo možno Mustangu Mach-E z baterijo za podaljšani doseg in zadnjim pogonom dodati do 93 km dosega z 10 minutami polnjenja na hitri polnilnici z enosmernim tokom (DC). Pri uporabi hitre polnilnice z enosmernim tokom (DC) bo baterijo Mustanga Mach‑E s standardnim dosegom predvidoma možno napolniti z 10 odstotne do 80 odstotne napolnjenosti v približno 38 minutah.

Več na: ford.com

Fotogalerija

Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika