Citroën - nov model očal, ki preprečujejo potovalno slabost

Klavdija Rupar 22.05.2019
Citroën

Julija 2018 je Citroën predstavil očala Seetroën, s katerimi je dobil več kot 20 milijonov ogledov na spletu in prodal več kot 15.000 kosov v le nekaj mesecih. Letos pa predstavlja nov model očal, ki preprečujejo potovalno slabost: Seetroën 19.

Ta model je bil ustvarjen ob pomoči start-upa Boarding Ring in oblikovalskega studia 5.5. Nova, še bolj pametna očala, imajo pregledno tehnologijo z gradiacjo, ki se ujema z modro tekočino in ustvarja horizontalno linijo obzorja in tako reši konflikt čutov.

Vedno več ljudi bere na pametnih telefonih in tablicah, zato veliko otrok in odraslih prizadene potovalna slabost v avtu, avtobusih ali drugih prevoznih sredstvih. Tukaj pa nastopijo pametna očala, ki imajo kar 95-odstotno učinkovitost. 

Očala so na voljo po ceni 99 evrov, izdelali pa so jih le 1,919 kosov.


Fotogalerija

Foto: Citroën Foto: Citroën Foto: Citroën Foto: Citroën

Izbor urednika