Prvi chatbot na svetu, ki vpeljuje naročilo hrane in pijače neposredno iz tribune

CITYLIFE 16.09.2021
mastercard-chatbot-naročilo-iz-sedeža-16092021

Gre za prvi tovrstni chatbot na svetu, ki ga odlikujejo edinstvene funkcionalnosti kot so izbira klepetalne aplikacije (Viber, Facebook Messenger, Apple Business Chat) ter možnost oddaje naročil in plačilo hrane ter pijače neposredno iz klepetalne aplikacije. 

Chatbot slovenskih športnih klubov je razvilo podjetje 2Mobile in bo uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat, Facebook Messenger in Viber. Kot prvi na svetu dodatno spodbuja brezstično plačevanje in s tem zmanjšuje vrste za dosego prigrizkov med tekmami in nakup vstopnic, ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v »chat« prijatelja, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja uporabnikov.
Na fotografiji (iz leve proti desni) Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo, Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija, športni voditelj Saša Jerkovič,  Rok Plankelj, direktor RK Celje in Matjaž Možina, direktor družbe 2Mobile.

»Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju s klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev,« je ob lansiranju inovacije poudaril Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija.   

Prvič bo za navijače premierno zaživel na derbiju NK Maribor in NK Mura, v nedeljo, 19. septembra 2021.


Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča