Superhrana za super zdravo jutro

Branka Grbin
Superhrana za super zdravo jutro

Supertekočina za začetek dneva

Toliko pozornosti, kolikor jo zadnja leta posvečamo superživilom, je nismo še nobeni hrani. Kaj pa, če bi toliko pozornosti namenili tudi vodi, sveže iztisnjenim sokovom ali smutijem? Torej, pišimo za uho: dan začnimo s kozarcem takšne ali drugačne tekočine. Prebudili bomo telo in možgane ter se pripravili na zajtrk. Za piko na i si ob zajtrku privoščimo še svoj najljubši topel napitek, saj za mnoge jutro ni popolno brez dišeče kave ali čaja. Pravijo, da si uspešni ljudje znajo vzeti čas zase, predvsem zjutraj. Meditirajo in telovadijo, elektronsko pošto pa vsaj do prihoda v službo pustijo pri miru. Vemo, da so dnevi lahko precej nori in je težko slediti njihovemu zgledu, a vsaj nekatere navade je dobro posnemati. Jutranji mir, zdrav zajtrk in pozitivne misli. Skrbi lahko počakajo vsaj uro ali dve.

Če bomo dan začeli dobro – veseli in polni dobre volje – je povsem verjetno, da se bo vse odvijalo po načrtih.

Zajtrk kot znak obilja

Če le lahko, si zanj vzemimo vsaj deset minut. Pomislimo na hotelske zajtrke – kako bogati in raznoliki so! Zakaj si ne bi vsaj za vikend privoščili česa takšnega?

Palačinke iz treh sestavin (za eno osebo): eno jajce, ena zmečkana banana in dve žlici moke po izbiri. Sestavine zmešamo v maso in pripravimo mini ameriške palačinke. Dodamo še skuto ali grški jogurt, jagodičje in med.

Mini ameriške palačinke so ravno prav puhaste in slastne. Dodamo skuto, borovnice ter nekaj medu in že lahko uživamo v božanskem zajtrku.

Supersmuti skleda ali "smoothie bowl", ki lahko zajema vse, kar nam poželi srce. V mešalniku zmešamo osnovo iz skute ali jogurta, banane ali avokada do takšne gostote, da bomo lahko jedli z žlico. Dodamo svojo najljubšo granolo, sadje in med, oreščke in semena. In še namig: navdih poiščimo na Instagramu pod #smoothiebowl.

Lahko bi ji rekli kar skleda sreče, saj v “smoohite bowl” lahko dodamo vse svoje najljubše sestavine.

Jajčka na oko na beljakovinskem kruhu: v ponvi spečemo dve jajci na oko, vmes pa v toasterju popečemo še dva koščka beljakovinskega kruha. Z vilicami zmečkamo avokado in ga razmažemo po kruhkih. Na ta namaz položimo jajčka in – dober tek!

Beljakovinski kruhek premažemo z zmečkanim avokadom, dodamo jajce, paradižnik in baziliko. Zdrav in hranljiv zajtrk je zagotovljen.

Zjutraj si ob kavi sestavimo seznam opravil za čez dan. Stvari, ki se nam zdijo najmanj prijetne, postavimo na začetek dneva in z njimi čim prej opravimo.

V 15 minutah

Slastne recepte, ki izpolnjujejo kriterij zdravo, hitro in enostavno, bomo našli tudi v kuharici “Lean in 15” (fit obroki v 15 minutah). Recepte je pripravil britanski trener Joe Wick, znan tudi kot The Body Coach. Svetovno slavo je dosegel z “insta” videi, v katerih sestavine dobesedno zmeče v ponev in na simpatičen način prikaže, kako malo truda je potrebnega za zdrav in slasten obrok.
thebodycoach.com

Sorodne vsebine

preberi sorodne članke

Foto: Pexels

Top 3 domače BBQ omake

Juhuhu, sezona piknikov je tu! Nič ni slajšega kot prve dobrote z žara v sezoni. Da bomo svoje goste letos še dodatno... Več

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča