Volkswagen T-Cross - zadnji manjkajoči člen

Matej Jurgele 14.06.2019
Volkswagen T-Cross je na slovensko tržišče zapeljal kot najmanjši predstavnik SUV segmenta znamke Volkswagen.

Volkswagen T-Cross je kompakten mestni postopač, ki si ga lahko predstavljate tudi kot dvignjeno različico Pola, vendar z veliko praktičnimi prednostmi. In prvi je zagotovo prostor. T-Cross ima namreč 385-litrski prtljažnik, v primeru, da zadnjo klop pomaknete naprej pa ta številka naraste na 455 litrov. Toda, s to potezo v drugi vrsti v predelu nog ostane bolj malo prostora. In če smo že pri prostornosti, te ob ustrezni poziciji zadnje klopi, zahvaljujoč visoki strehi,  zlepa ne zmanjka.

Okretno skozi mestni vrvež

Tako kot nad prostornostjo se ne morem pritoževati niti nad litrskim, trivaljnim prisilno polnjenim motorjem, ki iz sebe iztisne zadovoljivih 115 KM. Ta usklajeno deluje, ko smo pri Volkswagnu že navajeni, z natančnim s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo je na voljo tudi sedemstopenjski DSG menjalnik, ki pa je pika na i. 

Konjenica pod pokrovom motorja malega T-Crossa hitro požene do željene številke, ob tem tudi poraba ni pretirano visoka. Ta se giblje okoli 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Dober občutek z odzivno konjenico pa se prenaša tudi na vodljivost vozila. V ovinkih avtomobil deluje suverno, se ne nagiba in na trenutke prijetno preseneča. Prav tako odpade tudi strah zaradi višjih hitrosti. Krmiljenje je mehko, in ravno prav naravnano, da je T-Cross prijetno vodljiv na avtocesti, in agilen v mestni vožnji.

Premišljena kompenzacija

Za še boljši občutek, pa bi mu v notranjosti lahko namenili več oblazinjenih površin in ne zgolj trde plastike. In če so tukaj pri zasnovi malce varčevali, tega ne morem reči za osrednji osempalčni infotainment sistem. Ta omogoča povezljivost tako za Apple CarPlay kot tudi Android Auto, zvok pa se predvaja preko vedno bolj priljubljenega beats audio sistema. 

Na voljo sta 2x USB povezavi, DAB radio in Bluetooth in meni osebno zelo všečni digitalni merilniki. Med varnostnimi sistemi pa bi izpostavil povezave sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje (ACC), sistem za nadzor mrtvega kota Blind Spot senzor s funkcijo odparkiranja in konec koncu tudi storitev klic v sili (10-letna povezava), ki bo v primeru nesreče obvestila ustrezne institucije.

Za koga?

Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. In ja, ima tudi dovolj prostora za dva otroška sedeža z ISOFIX pritrdišči, če ste se že spraševali ali je avtomobil morda namenjan samo za pare ali samske avanturiste.

Fotogalerija

Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet. Torej VW T-Cross je kljub svoji malce višji ceni od konkurence simpatičen pakete za tiste, ki ne potrebujejo pretirano veliko prostora, so pogosto udeleženci mestnega prometa, za konec tedna pa si, zahvaljujoč sprejemljivo nizki porabi goriva, privoščijo skok na kakšen daljši izlet.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika