Mercedes-Benz GLB - resnično nov Mercedes
V svetu avtomobilskega novinarstva je pogosto govora o "popolnoma novem" vozilu. Toda v večini primerov gre bodisi za "facelift" ali pa predelavo že obstoječega modela. Toda novi Mercedes-Benz GLB pa je resnično povsem novo vozilo.
Nekaj podobnosti je sicer moč najti z kompaktnim A razredom, medtem ko Mercedes-Benz GLB kupcem ponuja klasično SUV obliko na kompaktni platformi, v kombinaciji z nečim, česar pa v tem razredu ni pogosto najti - možnost namestitve sedežev v tretjo vrsto in nuditi prostor za sedem potnikov. To je obenem dobro izhodišče za razpravo o novem GLB razredu, saj je to prvi Mercedesov kompaktni SUV, ki ponuja tovrstno rešitev.
Izbirna tretja vrsta sedežev ponuja prostor za dva, z držali za steklenice med sedeži in USB priključki za napajanje telefonov ali drugih naprav. Stranski varnostni zračni blazini sta prav tako namenjeni zaščiti potnikov tretje vrste, obenem so na voljo tudi pritrdilne točke za otroške sedeže.
Družini in odraslim prijazen
Novi Mercedes-Benz GLB (kot petsedežna različica) pa zveni naravnan bolj za odrasle. Potniki v drugi vrsti imajo možnost premikanja sedežev naprej in nazaj. Sprednji del notranjosti je precej podoben A-razredu, z nekoliko več prostora. Digitalni kokpit se lahko, kot smo sedaj že vajeni, pohvali s 7-palčnim zaslonom nad volanskim obročem in 7-palčnim središčnim zaslonom na dotik. Sistem MBUX z glasovnim upravljanjem je del serijske opreme, kot je tudi nabor raznovrstnih sistemov za pomoč vozniku. Vključno s sistemom aktivnega zaviranja, pomoč v primeru bočnega vetra in kamera za vzvratno vožnjo. Dodatno so na voljo tudi sistem za nadzor mrtvega kota, navigacija, pomoč pri parkiranju, večji 10,25-palčni zaslon in še veliko več…
Daljši in s pestro paleto motorjev
Mercedes-Benz GLB ima bolj tradicionalen (štirioglat) zunanji SUV videz. Za razliko od modela GLA ima več kot 5 centimetrov daljšo medosno razdaljo. Poleg pogona na sprednji kolesni par, bo na voljo tudi s sistemom štirikolesnega pogona 4MATIC. In ko že govorimo o pogonu - pod pokrovom motorja je možno izbirati med 1,4-litrskim bencinskim motorjem s 163 KM, družbo pa mu dela 2,0-litrski motor s 224 konjskimi močmi. Dizelske različice so na voljo v razponu moči od 150 do 190 KM. Vsi, razen najosnovnejšega bencinskega modela, moč na kolesa prenašajo preko osemstopenjskega DCT menjalnika.
Kot obljubljajo pri Mercedesu, bodo prvi modeli že na voljo letošnjo jesen.
Več na: mercedes-benz.si
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine