Renault Megane R.S. Trophy - R podrl nov rekord

Matej Jurgele 26.05.2019
Renault Megane R.S. Trophy-R podrl nov rekord

Čas, ki ga je Renault Megane R.S. Trophy-R porabil za en krog je znašal 7 minut 40 sekund, in čas 07 minut 45 sekund na uradnem celotnem krogu, dolgem 20,832 km. S tem Renault Megane R.S. Trophy-R nadaljuje 15-letno sago o strasti do izzivov in vrhunskih zmogljivosti, ki Renault Sport že let žene k nenehnim izboljšavam modela Megane R.S. V primerjavi z različico Megane R.S. Trophy ima Renault Megane R.S. Trophy-R enak motor z največjo močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za do 130 kg), prirejena aerodinamičnost in bolj radikalno uglašeno podvozje. 

Vozilo bo naprodaj pred koncem leta 2019 kot posebna serija, ki bo omejena na nekaj sto primerkov. Pri Renault Sport pa so izpopolnjevanju modela izkoristil partnersko sodelovanje z najbolj priznanimi specializiranimi podjetji na svojih področjih: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins in Sabelt. Megane R.S. Trophy-R bo prvi javni nastop imel 24. maja v Monaku, ob robu letošnje dirke formule 1 za VN Monaka, ko ga bosta vozila dirkača moštva Renault F1 Team Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg.

Piljenje detajlov

V skladu s tradicijo Renault Sport Megane R.S. Trophy-R nove generacije svojih zmogljivosti ne dolguje le moči motorja, saj je ta z močjo 300 KM enak kot v različici Megane R.S. Trophy, ki je bila na trg uvedena na začetku leta 2019. Megane R.S. Trophy-R so razvili kot dirkalni avto v zelo kratkem času s posebno majhno ekipo ljudi, ki so delali na prožen način in se osredotočili na tri področja: maksimalno zmanjšanje teže (do 130 kg v primerjavi z Megane R.S. Trophy brez dodatne opreme), predelavo aerodinamike in bolj radikalno zasnovane obese.

Nedokončana zgodba

Zgodba o Renaultu Megane R.S. in »Ringu« traja že več kot deset let. Začela se je leta 2008 s prvim rekordom v razredu serijskih avtomobilov s prednjim pogonom, ko je Megane R.S. R26.R krog prevozil v 8 minutah in 17 sekundah. Ta rekord je tri leta kasneje (2011) s časom 8' 07'' 97potolkel Megane R.S. Trophy druge generacije, ki ga je vozil preskusno-razvojni voznik Laurent Hurgon. On je leta 2014 z različico Megane III R.S. Trophy R ta rekord prvikrat potisnil pod mejo 8 minut (7' 54'' 36). Hurgon je bil tudi voznik, ki je z najnovejšo generacijo Renault Megane R.S. Trophy-R dosegel najnovejši mejnik tega lova na rekorde, v katerem pridobitev vsake nove sekunde postaja vedno težje dosegljiva.

Fotogalerija

V primerjavi z različico Megane R.S. Trophy ima Renault Megane R.S. Trophy-R enak motor z največjo močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za do 130 kg), prirejena aerodinamičnost in bolj radikalno uglašeno podvozje. V primerjavi z različico Megane R.S. Trophy ima Renault Megane R.S. Trophy-R enak motor z največjo močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za do 130 kg), prirejena aerodinamičnost in bolj radikalno uglašeno podvozje. V primerjavi z različico Megane R.S. Trophy ima Renault Megane R.S. Trophy-R enak motor z največjo močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za do 130 kg), prirejena aerodinamičnost in bolj radikalno uglašeno podvozje. V primerjavi z različico Megane R.S. Trophy ima Renault Megane R.S. Trophy-R enak motor z največjo močjo 300 KM, za boljše zmogljivosti pa so zaslužni zmanjšana masa (za do 130 kg), prirejena aerodinamičnost in bolj radikalno uglašeno podvozje.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča