TEST: Škoda Karoq Sportline
Škoda Karoq Sportline se od "običajnih" različic loči s kar nekaj elementi. In sicer z 18-palčnimi aluminijastimi platišči, dekorativnimi elementi v črni barvi, kot tudi strešnimi nosilci in črnimi vzvratnimi ogledali ter ob B stebrička dalje zatemnjenimi stekli. Deluje vpadljivo, vendar še vedno ravno prav zadržano.
Vstop v notranjost razkrije, da si Škoda Karoq z večjim Kodiaqom deli kar nekaj oblikovalske inspiracije. Voznikov prostor je pregleden, izdelan iz kvalitetnih materialov in dobrim pregledom na cesto. Sedeži so udobni, dobro oprimejo telo in nudijo dovolj prostora za pet odraslih oseb. Le v zadnjem delu bodo odrasli v predelu nog pogrešali centimeter ali dva. Sportline paket vključuje športne sprednje sedeže z oblikovalsko dodelavo, LED notranjo osvetlitev, usnjen športni volan in temno oblazinjen strop. Testno vozilo je bilo opremljeno z infotainment sistemom Amundsen, ki združuje navigacijo, bluetooth povezavo, glasovno upravljanje in Wi-Fi dostopno točko.
Simply clever
Prtljažni prostor nudi 521 litrov prostora, kar je primerljivo s tekmeci, poveča pa se lahko (s podrto zadnjo klopjo) na 1810 litrov. Sama notranjost nudi številne odlagalne površine, v prtljažnem prostoru so tako priročno nameščena držala za vrečke in akumulatorska LED luč, ki obenem tudi osvetljuje omenjeni prostor, v sredinski konzoli pa se nahaja "jumbo box", ki je priročna rešitev za odlaganje številnih drobnarij.
Ravno prav
2-litrski dizelski motor s 150 KM je več kot solidna izbira za pogon 4x4 gnanega Karoqa. Mi smo žal preizkusili različico z ročnim menjalnikom, vsekakor pa bi se mu bolje podal sedemstopenjski samodejni DSG menjalnik. Motor tudi ni pretirano požrešen. Zadovolji se že s sedmimi litri dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov. Za tako opremljeno različico, kot smo jo preizkusili mi, je potrebno odšteti 34 tisoč evrov.
Več na:skoda.si/karoq
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine