Športen, praktičen in eleganten: - Audi Q5 Sportback

Matej Jurgele 12.10.2020
audi-q5-sportback-cena-cenik-tdi-tfsi4xxl

Izrazito suvereno
Spredaj med velikima stranskima odprtinama za zajemanje zraka kraljuje osmerokotni enodelni okvir mreže hladilnika. Žarometi z markantno grafiko dnevnih luči so zasnovani v LED- oz. opcijsko v matrični LED-tehnologiji. Sklenjena, elegantno valovita ramenska linija ob straneh poudarja kolesa in z njimi pogon quattro. Z razširitvami na stranskih pragovih CUV pooseblja stabilnost in robustnost. Strešna linija je nizka in se v smeri nazaj hitro spušča, tretje stransko steklo je v obliki trikotnika usmerjeno proti zadku. Zadaj izrazito nagnjeno zadnje steklo in vizualno močno navzgor razpotegnjen odbijač poudarjata dinamičnost in energičnost modela. Zadnje luči so opcijsko lahko zasnovane v novi digitalni OLED-tehnologiji. Zunanjost novega terenskega križanca (CUV) je na voljo v izvedbah "advanced" in "S line", ki se razlikujeta po zasnovi mreže hladilnika z enodelnim okvirom, stranskih odprtinah za zajemanje zraka in predvsem po zadnjem odbijaču. Poleg tega je mogoče izbirati med dvanajstimi barvami lakov in različnimi izvedbami montažnih delov. Tako se kupec med drugim lahko odloči za paket črnih elementov ter za enotno ali kontrastno lakiranje. Q5 Sportback je z dolžino 4,69 m za 7 mm daljši od svojega sestrskega modela.Neposrednejši stik s cestiščem
Serijsko športno podvozje s čvrstejšo nastavitvijo vzmetenja in blaženja omogoča neposrednejši stik s cestiščem kot podvozje z jeklenimi vzmetmi, s katerim je opremljen model Q5. Alternativno Audi ponuja podvozje z uravnavanimi blažilniki ali vsestransko in izrazito udobno zračno vzmetenje adaptive air suspension. Slednje uravnava odmik karoserije od tal v širokem območju nastavljanja, ki meri 60 mm. Za vožnje po neutrjenih poteh je tako odmik od tal mogoče povečati za vse do 45 mm.

Motorna paleta: dva motorja TFSI in trije motorji TDI 
Audi Q5 Sportback bo ob prihodu na evropski trg na voljo z zmogljivim 2,0-litrskim 4-valjnim dizelskim motorjem, ki razvije moč 150 kW (204 KM) in navor 400 Nm. Vgrajen je skupaj s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko S tronic in pogonom quattro s tehnologijo ultra. Raven učinkovitosti zvišuje blagi hibridni sistem, pri katerem jermenski zagonski alternator med zaviranjem del zavorne moči kot električno energijo shrani v litij-ionsko baterijo. Poleg tega lahko Q5 Sportback jadra z izključenim motorjem. Sistem start-stop se vključi že, ko se hitrost zmanjša na 22 km/h. Zmogljivi dizelski motor pa ne deluje le učinkovito, temveč tudi okolju prijazno, saj izpolnjuje zahteve najnovejšega evropskega emisijskega standarda Euro 6d-ISC-FCM oz. EU 6 AP. Sistem SCR s tehnologijo twindosing za dvojno vbrizgavanje aditiva AdBlue skrbi za dodatno zmanjšanje emisij dušikovih oksidov pri različnih načinih delovanja motorja. Raztopina sečnine se vbrizgava pred dva zaporedno vgrajena katalizatorja SCR – prvič se vbrizga v bližini izpušnega zbiralnika, drugič pa na večji oddaljenosti od motorja.
Po uvedbi na trg bodo na voljo še zmogljivejša različica 4-valjnega motorja TDI, 6-valjni motor TDI in dva 2,0-litrska 4-valjna motorja TFSI. Tako kot uspešni Q5 bo tudi Q5 Sportback alternativno mogoče naročiti s priključnim hibridnim pogonom v eni od dveh zmogljivostnih izvedb. Seveda pa v ponudbi ne bo manjkal niti SQ5 Sportback.


Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča