Na slovenske ceste je zapeljal novi Volkswagen T-Roc

Matej Jurgele 21.03.2022
volkswagen-t-roc-2022-37

Notranjost križanca iz segmenta kompaktnih avtomobilov je postala sodobnejša, več je na otip mehkih materialov. Nabor serijske opreme med drugim vključuje LED-žaromete, digitalni kombinirani instrument na osnovi tretje generacije modularne infotainment platforme (MIB3) in nov večfunkcijski volan. Novi T-Roc kupcem omogoča, da izgled vozila in nabor opreme povsem prilagodijo individualnim potrebam in željam. Na področju asistenčnih sistemov nedvomno izstopata IQ.DRIVE Travel Assist in prediktivni sistem ACC.

Že predhodnik je bil priljubljen 

Volkswagen T-Roc je kot model brez neposrednega predhodnika že od vsega začetka izjemno priljubljen. Od prihoda na trg konec leta 2017 se je za kompaktni SUV odločilo že več kot milijon kupcev. T-Roc se je tako uveljavil kot eden Volkswagnovih najpomembnejših modelov in je v veliki meri prispeval k uspešnosti modelske ofenzive v segmentu SUV-jev. Konec leta 2019 se je modelski družini pridružil izrazito športni T-Roc R, T-Roc Cabriolet pa od pomladi 2020 združuje prednosti SUV-modela z lahkotnostjo kabrioleta.Poleg zunanjosti je bila s svežo oblikovno zasnovo in najsodobnejšimi tehnološkimi rešitvami prenovljena tudi notranjost, s čimer je avtomobil nedvomno postal še privlačnejši. Notranjost je prostornejša, višji je tudi položaj sedenja, medtem ko prostornina prtljažnega prostora zanaša od 445 do 1.290 litrov. Na novo zasnovana armaturna plošča, kombinirani instrument in zaslon infotainment sistema, dodajata sodoben videz. Površina armaturne plošče je sedaj podložena s peno, oplemenitena z dizajnerski šivi. Notranje vratne obloge so serijsko oblečene v kakovostno tkanino, pri izvedbah Style in R-Line pa v umetno usnje. Za izvedbo Style poleg tega velja, da je opremljena s komfortnimi sedeži, pri katerih so sredinski deli oblečeni v mikrovelur ArtVelours. Značilne dekorativne obrobe so na voljo v štirih različicah (glede na izbrano opremsko izvedbo), možna pa je tudi kombinacija s stilskim paketom Black Style. Novi volani so pri novem T-Rocu serijsko opremljeni z večfunkcijskimi tipkami. Tudi upravljanje avtomatske klimatske naprave poteka v digitalizirani obliki. Voznik in sovoznik temperaturo v notranjosti in delovanje ventilatorja nastavljata z drsnikoma, občutljivima na dotik, ostale funkcije in ogrevanje sedežev pa z različnimi dotikali.

LED žarometi postali del serijske opreme

Med spremembe na zunanjosti spadajo serijski LED-žarometi in zatemnjene zadnje luči. Kot dodatno opremo je mogoče naročiti inovativni sistem IQ.LIGHT z matričnimi LED-žarometi in osvetljeno letvijo v mreži hladilnika ter nove zadnje luči z dinamičnimi smerniki. Izostrenemu zunanjemu dizajnu dajejo piko na i nove barve lakov, prav tako pa tudi številna nova aluminijasta platišča v velikosti od 17 do 19 palcev. Nova izvedba R-Line se zgleduje po oblikovni zasnovi T-Roca R in prepriča z individualnimi športnimi poudarki.

Raznoliki pogonski sistemi

Na voljo so trije bencinski (110, 150 in 190 KM) in dva dizelska motorja (115 in 150 KM). Ti so kombinirani bodisi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali s 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Najzmogljivejši predstavnik modelske družine je T-Roc R, z motorjem, ki razvije moč 221 kW (300 KM). Novi T-Roc Cabriolet je naprodaj z 1,0 litrskim motorjem TSI z 81 kW (110 KM) in 1,5-litrskim motorjem TSI s 110 kW (150 KM). Namesto sprednjega pogona je pri dizelskem motorju s 110 kW (150 KM) mogoče naročiti štirikolesni pogon 4MOTION, ki zagotavlja izrazito suveren prenos moči. Pri 2,0-litrskem motorju TSI s 140 kW (190 KM) in pri T-Rocu R je vgrajen že serijsko.Za osnovno različico z litrskim bencinskim trivaljnikom bo potrebno odšteti 25 tisočakov, medtem ko vas bo osnovna dizelska različica veljala dva tisočaka več. Med kupci bo verjetno najbolj zaželena različica z 1,5-litrskim bencinskim motorjem (150 KM) in DSG menjalnikom. Ta vas bo s paketom opreme Style veljala dobrih 30 tisočakov.

Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča