Slabe delovne navade zaradi katerih izpademo neprofesionalno

Klavdija Rupar 01.02.2019
Foto: Unsplash

Vsi imajo veliko za povedati o tem, kako se obnašajo milenijci. Obsedeni so s svojimi telefoni, so narcisoidni in obožujejo nakupovanje. A težava je, da je to posploševanje in vsi zagotovo ne spadajo v ta opis. A vseeno imajo nekatere slabe delovne navade, ki jih v službi lahko stanejo delovnega mesta ali pa vsaj izpadejo precej neprofesionalno.

Preveč so prepričani vase

Samozavest je pomembna, saj z njo lahko izboljšamo svojo kariero in nam odpre veliko vrat. A preveč samozavesti lahko vodi do arogance in ignorance. Pomembno je, da ji dodamo vsaj malo človeškosti in odprtosti do novih stvari.

Foto: Unsplash

Pomanjkanje zbranosti

Posvečati moramo pozornost in odložiti vse, kar nas lahko moti in ovira. Seveda to ne pomeni, da smo na razpolago 24/7, a vseeno med delom ne smemo preverjati telefona. Generacija Y je odrasla pred televizorjem, zato je jim je precej težko ostati osredotočen za daljše časovno obdobje.

Ne znajo sprejeti ali dati kritike

Prejeti kritiko je precej težko tudi, ko je ta konstruktivna, a to je ena od stvari, ki se jo moramo navaditi, ko odrastemo. Če želimo svojo kariero razširiti, je pomembno, da znamo dati in sprejeti kritko. Ne smemo pa kritike vzeti preveč osebno, ampak kot nekaj, kar nam bo pomagalo, da se izboljšamo.

Foto: Unsplash

Ne znajo se odklopiti od svojih elektronskih naprav

Vsi smo odvisni od svojih telefonov, a naučiti se moramo, kdaj telefon odložiti. Težava pri milenijcih je, da je meja med realnim in digitalnim svetom zabrisana, zato se je odklopiti precej težko. A vseeno se moramo naučiti, kdaj telefon ugasniti in odložiti.

Več govorjenja kot poslušanja

Poslušanje je izredno pomembno in podjetja vedno bolj ugotavljajo, da zaposlenim manjka ravno to, da premalo poslušajo in preveč govorijo. Zato si moramo obvezno vzeti čas in se naučiti poslušati druge. Tako se bomo največ naučili.

Foto: Unsplash

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika