5 trikov za vztrajnost pri vadbi

CITYLIFE
5 trikov za vztrajnost pri vadbi

Velikokrat se z januarjem energično zaženemo v fitnes centre in na vodene vadbe, začetni entuziazem pa nas kaj hitro popusti. Da bomo letos končno dosegli tisti zastavljeni cilj števila kilogramov, ki si jih že toliko časa želimo izgubiti, si moramo postaviti realen plan, svoj leni stari jaz pa lahko prelisičimo z nekaj preprostimi triki, ki jih priporočajo fitnes trenerji.

Lahko pa se preprosto pridružimo Bodifitovi raziskavi in projektu "Kako fit je mesto?"Cilj je promocija športa in rekreacije v različnih mestih po Sloveniji, namen pa je predvsem približati šport neaktivni populaciji. V okviru projekta si želijo dokazati, da lahko aktivni in neaktivni vseh generacij, moški in ženske, v sorazmerno kratkem času, in sicer v programu 5-tedenskega preoblikovanja, naredijo opazno spremembo v svojem počutju in zdravju. Več informacij in prijave na njihovi spletni strani fit-mesto.si!

Kupimo novo opremo

V telovadnico se bomo podali veliko lažje, če si bomo pred vadbo lahko obuli športne copate, ki so nam res všeč ter nadeli športna oblačila, v katerih se dobro počutimo.

Foto: shape.com

Ostanimo hidrirani

Vadbe se bomo lotili z več energije, če bomo že od jutra pazili, da svoje telo pravilno hidriramo. Dehidrirano telo namreč težko pripravimo do fizične aktivnosti, zato je pomembno, da imamo pri sebi vedno stekleničko vode.

Nadzor pomaga

Fitnes trener pri temeljitih preobrazbah nikoli ni odveč. Ker so individualne ure drage, ni nujno, da je trener prisoten pri vsaki vadbi, dobro pa je, da vsake toliko časa pokomentira naš napredek ter nam pomaga z dodatnim nasvetom. Zelo koristno je tudi, če se vadbe lotimo v paru z nekom, ki si v novem letu prav tako želi shujšati.

Ne bodimo prestrogi

Če v preteklem letu nismo redno telovadili, telesa ne smemo šokirati z vsakodnevnimi treningi. Vadbo tako postopoma uvajamo v svoj urnik, saj jo bomo tako lažje ozavestili kot nekaj prijetnega in koristnega.

Spremljajmo svoj napredek

Seveda se mišice ne bodo pojavile po prvi vadbi, a če bomo dovolj vztrajno telovadili, bodo rezultati kaj kmalu tudi vidni. Učinki vadbe se bodo kmalu poznali tudi na našem razpoloženju, saj šport sprošča hormone sreče ter odpravlja stres.

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča