5 fitnes nasvetov za prave moške

Klavdija Rupar 08.12.2018
Foto: Pixabay

Pridno telovadiš pa se nič ne pozna? Večkrat se zgodi, da se trudimo in telovadimo, a rezultati kar niso vidni. Ponavadi je krivec za to neredna telovadba in neredna (ter nezdrava) prehrana. Zato je izredno pomembno, da se preden se lotimo hujšanja ali pridobivanja mišične mase pogovorimo s trenerjem ali strokovnjakom, ki nam lahko pomaga na naši poti. Nekaj manjših nasvetov pa imamo za vse moške tudi mi.

Foto: Unsplash

Vse je v glavi

Ne pozabimo, da pred vadbo ne ogrejemo le telesa, ampak tudi možgane, saj je priprava centralnega živčnega sistema prav tako pomembna kot priprava mišic. To pa zato, ker živčevje našim mišicam pove, kdaj, kako in na kakšen način moramo nekaj narediti. Poskusimo stati na eni nogi, z drugo roko pa tapkajmo pred nogo. Naredimo dva seta po 10 do 12 ponovitev z vsako nogo.

Ključna je kardio vadba

Če je naš cilj, da povečamo mišično maso, potem je pametno, da vsakodnevno pol ure namenimo dvigovanju uteži. Dobri kardio vadbi sta tek in kolesarjenje. Pozimi lahko to nadomestimo s tekalno stezo in sobnim kolesom. Vsakič pa pred vadbo moramo pojesti jed, ki naj naprimer vsebuje belo meso.

Foto: Unsplash

Pred treningom spijmo kavo

Zelo pomembno je, da poslušamo svoje telo, ki nam točno pove, kaj potrebuje. Zato je pametno, da pred telovadbo spijemo kavo, saj bomo s tem povečali aktivnost telesa. Pomembno je tudi, da trening ni monoton, pri tem pa bo pomagal kofein, saj bomo imeli dovolj energije, da delamo različne vaje, ki so ključ do dobre fitnes rutine.

Presenetimo mišice

Postavimo si vrstni red vadb, saj bodo le tako naše mišice dosegle svoje zmožnosti in bomo dobili rezultate, ki jih želimo. Če želimo doseči čvrsto telo in lepe mišice, moramo delati različne vadbe, da se mišice ne navadijo prehitro na določeno vadbo.

Foto: Unsplash

Pazimo na ravnotežje med treningom in počitkom

Nikakor ne smemo pretiravati in svojega telesa gnati do onemoglosti. Če želimo doseči zadovoljive rezultate, moramo poskrbeti tudi za regeneracijo mišic. Tudi če telovadimo preveč, naše mišice ne bodo rastle in sledili tempu, ki smo jim ga zastavili. Pomembno je, da si postavimo neko mejo, zato moramo tudi počivati, dovolj spati, saj bomo s tem naredili nekaj dobrega za svoje telo in svoje misli.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/tehnis/domains/citylife.si/tmp) in Unknown on line 0