Kaj jesti takoj po telovadbi?

Klavdija Rupar 31.07.2018
Foto: Unsplash

A če želimo, da se naš trud nekje pozna, moramo biti previdni tudi pri izbiri hrane, ki jo bomo pojedli, ko končamo s telovadbo. Najbolj pomembno je, da po končanem potenju v telo vnesemo proteine, vitamine D, B in C, ki bodo obnovili tekočine in hranila, jemo pa lahko tudi kompleksne ogljikove hidrate, ki pomagajo pri obnovi mišičnega tkiva. Kakšna je torej primerna hrana, s katero ne bomo stradali in obenem uničili vsega truda?

1. Ananas

Seveda bi bili bolj navdušeni, če bi ga dali na pico, a ananas je zagotovo primerna hrana, ki vsebuje encim bromelain, ki pomaga pozdraviti rane, modrice, zvine in otekline.

2. Pomaranče

Pomaranče se po koncu vadbe priproča zato, ker imajo ogromno vitamin C in kalija. Kalij nam bo pomagal uravnavati nivoje tekočine, ki jo po vadbi še kako potrebujemo.

3. Losos

Ribe so mogoče zadnja stvar, ki bi jo jedli po vadbi, a losos vsebuje Omega-3 maščobe, ki nam bodo pomagale pri mišičnemu vnetju. Poleg tega tudi zdrave maščobe, ki jih najdemo v lososu, pomagajo pri izgubi maščob.

4. Kvinoja

Med intezivno vadbo lahko precej poškodujemo mišice, zato potrebujemo kompleksne ogljikove hidrate. Kvinoja ima veliko proteinov in hranil, zato jo zmešajmo z olivnim oljem in zelenjavo, s čimer bomo dobili odličen obrok za po telovadbi.

5. Trdo kuhana jajca

Jajce ima približno 6,3 grama proteinov in približno 70 kalorij, zato je to odlična hrana za po vadbi. Zmešajmo jih s solato, dodajmo jih na sendvič, ali pa jih jejmo same. Jajca vsebujejo tudi veliko B in D vitamina.

6. Toast z avokadom

Po naporni in prepoteni vadbi si privoščimo toast z avokadom, saj zdrave maščobe v avokadu, ki jih zmešamo s kompleksnimi oglikovimi hidrati, ki jih najdemo v polnovrednem toastu, predstavljajo odličen prigrizek za po vadbi. Avokado vsebuje tudi kalij, ki bo preprečil mišične krče, toast pa bo poskrbel, da nam raven sladkorja ne bo padla in si kasneje ne bomo želeli slaščic.

Izbor urednika