Moët & Chandon x AMBUSH

CITYLIFE 24.02.2021
dsc00502n

Hiša Moët & Chandon z veseljem naznanja svoje prvo globalno sodelovanje z inovativno ustvarjalko Yoon, za navdihujočo zasnovo izdelka. Partnerstvo Moët & Chandon x AMBUSH razkazuje prebojno ustvarjalnost umetnice Yoon in potrjuje željo hiše, da se poveže z duhom časa in se zavzame za vrednote, ki so blizu današnjim generacijam, obenem pa podpira dobrodelne podvige.
S tem drznim korakom Moët & Chandon ustvarjalki Yoon iz Tokia, ki je vzhajajoča zvezda nove generacije inovativnih oblikovalcev, ponuja enkratno platformo, da k sodelovanju prinese svojo stvariteljsko vizijo in moderno čutnost. Hiša je izbrala soustanoviteljico in kreativno direktorico modne znamke AMBUSH, ker prepoznava njen pionirski duh kot »kršiteljico pravil«, ki ima hiši skupno globoko spoštovanje do dolgotrajnih tradicij spretnosti ter prenosa znanja in izkušenj, pa tudi obojestransko željo po uporabi sodobnega ustvarjanja za ohranjanje narave.

»Navdušena sem, da sem imela proste roke za preoblikovanje steklenice šampanjca Moët Impérial. Izziv je bil znaten zaradi prepoznavne in ikonične podobe, vendar sem ga sprejela kot odlično priložnost, ki mi dovoljuje, da emblematičnemu šampanjcu pridam lastno estetiko,« pravi Yoon, soustanoviteljica in kreativna direktorica podjetja AMBUSH. »Na obisku v Epernayju sem videla, kako predani naravi in svojemu dragocenemu območju so ljudje, ki delajo za Moët & Chandon. To me je navdihnilo, da sem za podporo hiše izbrala organizacijo World Land Trust, saj bomo tako lahko skupaj pomagali ohraniti druga območja po vsem svetu.«

V skladu s tradicijo dobrodelnosti, ki prispeva k njeni mogočnosti že od leta 1743, bo hiša Moët & Chandon podarila del dobička od prodaje omejene izdaje steklenic Moët & Chandon x AMBUSH mednarodni dobrodelni organizaciji World Land Trust, ki varuje ogrožene naravne habitate. Misija World Land Trust je podpirati lokalne partnerje za ohranjanje, kot je Fundación Jocotoco v Ekvadorju, pri prizadevanjih za ustavitev uničevanja ekosistemov in za varovanje habitatov, v katerih živijo redke in ogrožene vrste.

Partnerstvo med Moët & Chandon in Yoon je še posebej pomembno, saj bo ikonična steklenica Moët Impérial, ki je paradni šampanjec hiše, ustvarjen leta 1869, tokrat prvič v svojih 152 letih umetniško preoblikovana. Yoon, ki je v zasnovo vključila svojo minimalistično estetiko, je zlato grlo steklenice spremenila v globok odtenek črne in jo postavila v kontrast z novo reliefno nalepko v beli barvi, s čimer je ustvarila privlačen dizajn, ki spominja na »nepopisan list«, kot okno v prihodnost, polno možnosti za tiste, ki si upajo stopiti korak naprej. Omejena izdaja steklenice Moët Impérial v sodelovanju z Yoon je polnjena z vodilnim šampanjcem hiše, ki je znan po svežini in sadežnosti, zapeljivem okusu in elegantni zrelosti, ki so vsi razlikovalne značilnosti mešanic Moët & Chandon. Sestava je zasnovana, da izraža bogatost in raznovrstnost vinogradov regije Champagne, ter strukturirana tako, da v njej nekoliko prevladuje modri pinot, teksturo daje meunier, izpopolnjuje pa jo sveži chardonnay.  

Več na www.merit.si

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča