H&M Move vabi ves svet, da se giblje
Nova blagovna znamka H&M Move, ki bo 4. avgusta 2022 na voljo po vsem svetu, se podaja na drzno misijo približati športna oblačila vsem ter spodbuditi ves svet in vsako telo h gibanju, ne glede na to, kako se gibljejo.
Blagovna znamka ponuja dostopnejšo vizijo športa, saj ga pojmuje kot gibanje in slavi dejstvo, da je vsakdo na planetu že gibalec, ki se giblje na različne načine. H&M Move želi svet opremiti z elegantnimi in funkcionalnimi "gibalnimi oblačili", ki bodo gibalcem vseh zmožnosti in spretnosti omogočila udobno in samozavestno gibanje.
"H&M Move je blagovna znamka gibanja. Tu smo, da slavimo gibanje in povabimo svet, da se giblje. Za športna oblačila H&M Move želimo, da postanejo priljubljeni del garderobe vsakogar in ne le športnikov. Zagotavljamo široko paleto "gibalnih oblačil" več kategorijah, ki so elegantna, funkcionalna in neverjetno ugodna za naše kupce. V kombinaciji z našo strastjo, da bi se gibali vsi in vsako telo, smo skupaj z našima gibalcema Jane Fonda in JaQuelom Knightom resnično navdušeni za potovanje, ki je pred nami." Simon Brown, General Manager H&M Move
H&M Move vabi ves svet, da se giblje skupaj z Jane Fonda in JaQuelom Knight.
H&M Move začenja globalno kampanjo za vadbo, ki jo bosta vodila gibalca - ikona fitnesa Jane Fonda in priznan koreograf JaQuel Knight. V predstavitvenem filmu Jane Fonda ponovno prevzame vlogo inštruktorice vadbe in povabi svet h gibanju. JaQuel Knight se ji pridruži pri vodenju te medgeneracijske vadbe, ki slavi vse oblike gibanja in gibalce - od zelo spretnih do radostno igrivih.
40 let po objavi svojega prvega vadbenega videoposnetka si Jane Fonda še naprej prizadeva, da bi premaknila ljudi.
“Veliko svojega življenja sem motivirala druge h gibanju, zato me je naravno pritegnilo poslanstvo H&M Move, da se giblje ves svet, prav tako pa mi je bila zelo všeč njihova filozofija "gibalnih oblačil" namesto "športnih oblačil". Zame ne gre za šport ali za to, da ste najbolj športni. Gre za to, da svojemu telesu omogočite gibanje, ki ga potrebuje, da ostane zdravo in lahko poskrbi za vas." , pravi Jane Fonda.
Jane Fonda se pridruži zaprisežen gibalec, JaQuel Knight - priznani koreograf, ki je odgovoren za nekatere najbolj kultne plese našega časa in številne SuperBowl šove.
“Sodelovanje s H&M Move se mi je zdelo odlična priložnost za uresničevanje mojega osebnega poslanstva, da odpravim ovire za gibanje in spodbudim svet k gibanju in plesu. Skupaj ustvarjamo nov precedens pri športu in kažemo, da za gibanje ni treba imeti naročnine.”, pravi JaQuel Knight.
H&M Move za ženske in moške predstavlja široko paleto "gibalnih oblačil", ki so zasnovana za skakanje, upogibanje, preskakovanje in gibanje. Prva kolekcija vključuje različne izdelke Move Essentials, vključno s funkcionalnimi majicami, lahkimi jaknami ter širokim izborom športnih pajkic in nedrčkov, poleg izdelkov, posebej zasnovanih za trening in tek. Hkrati je na voljo kolekcija H&M Move Monogram, ki sta jo v predstavitvenem filmu nosila Jane Fonda in JaQuel Knight. Slednja vključuje vrsto športnih oblačil z logotipom in odsevnimi detajli.
H&M Move bo predstavil štiri ekskluzivne materiale, ki združujejo inovativne dizajne in zapletene tehnologije s preprostim sistemom poimenovanja. Kupci morajo le pogledati na ime vsakega materiala, da razumejo, kaj počne in kako jim pomaga pri gibanju. DryMove™ - pomaga odvajati vso vlago s kože, tako da ste med gibanjem udobno suhi. ShapeMove™ - daje vam dodatno oporo in ima prednost, da pri dvigovanju in raztezanju nič ne razkrije. SoftMove™ - je izjemno mehak in vam med gibanjem nudi dodatno oporo. StormMove™ - ščiti pred vetrom in dežjem ter diha ne glede na vreme.
Vsi materiali vplivajo na naš planet, od proizvodnje, uporabe do konca življenjske dobe in odlaganja. Da bi zmanjšala vpliv na okolje, si skupina H&M Group prizadeva, da bi do leta 2030 100 % materialov reciklirali ali pridobivali na bolj trajnosten način. H&M Move je danes že skoraj pri 85 %, začenši z 99 % recikliranjem vsega poliestra in z ekološkim, recikliranim ali BCI-izvorom vsega bombaža, ki ga uporablja v svojih kolekcijah. Poleg tega H&M Move krepi pozitiven vpliv z vzpostavljanjem novih partnerstev, ki skupaj spodbujajo krožnost in inovativne materiale prihodnosti, in sicer z začetkom sodelovanja s podjetjema Fairbrics in LanzaTech, ki se bo začelo leta 2023.
H&M Move bo na voljo od 4. avgusta 2022 dalje s kolekcijami za ženske, moške in otroke, ki bodo na voljo v 2500 prodajalnah po vsem svetu in na hm.com.move.
H&M Move je znamka gibanja. Slavimo gibanje in vabimo svet, da se giblje. Vsakemu telesu omogočamo dostop do elegantnih in funkcionalnih gibalnih oblačil na bolj trajnosten način. Obiščite hm.com/move ali sledite @hm_move za več navdiha.
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine