MTV - poleg glasbe, čas neonskih barv, kratkih majic in superg

CITYLIFE 02.09.2019
Adidas OZWEEGO.

Vzpon fantovskih in dekliških glasbenih skupin, pa pop kraljic, princev in princes je zaznamoval najstništvo prav vsakega mladoletnika v devetdesetih. Oboževani glasbeniki so tako narekovali slog oblačenja in izbiro obutve nove generacije, ki je v tistem časi popolnoma vzljubila kratke majice, široke kavbojke, neonske barve in seveda, superge.

Ravno superge so se v devetdesetih letih pogosto pojavljale v glasbenih videospotih, katerih izbor najboljših pa smo lahko po ves dan spremljali na glasbeni televiziji MTV. Ameriški kanal, ki je bil namenjen novi, mladi generaciji, je z oddajanjem pričel 1. avgusta leta 1981. Ta ga je seveda popolnoma vzljubila ter ga sprejela kot svoje glavno okno v svet svojih glasbenih idolov. Z razvojem MTV-ja so se strmo vzpele tudi kariere glasbenih ikon, ki odmevajo še danes. Z MTV-jem smo spoznali Britney Spears, Justina Timberlaka, Jennifer Lopez in še bi lahko naštevali.

MTV in superge adidas Ozweego

Adidas OZWEEGO

Superge, ki so že v 90-ih navduševale ljubitelje modnega eksperimentiranja, se vračajo v osveženi podobi. Po več kot dveh desetletjih je adidas Originals ponovno obudil enega najbolj priljubljenih modelov iz devetdesetih let.

Nekdanji tekaški copat adidas OZWEEGO 3 so v adidasu reinterpretirali za današnje generacije in hiperfuturistično oblikovanje pripeljali do roba drznosti. S kombinacijo avantgardnega dizajna in značilne tehnologije adiPRENE OZWEEGO predstavlja popolno zedinjenje tradicije z urbanimi trendi prihodnosti. Modeli OZWEEGO so pri nas na voljo v trgovinah BUZZ in The Athlete's Foot.

Glasba je zaznamovala nov način življenja, botrovala pa tudi razvoju naprav, ki so omogočali njeno nenehno poslušanje. Luč sveta je ugledal prvi walkman, naprava, ki je preko slušalk omogočala poslušanje kaset kjer koli smo si zaželeli. Walkman letos praznuje okroglih 40 let, kasneje pa ga je nasledil discman, različica, ki je omogočala predvajanje CD-jev. 

Nenehna povezanost z glasbo je seveda spodbudila tudi željo po neprenehni povezanosti s prijatelji. O novih videospotih, glasbenih lestvicah in oblačilih smo tako lahko začeli klepetati po mobilnih telefonih. Najbolj kultni model mobilnika, ki je v tistem času predstavljal pravi sveti gral med mladimi je bila Nokia 3310, katere moderno različico smo lahko ne dolgo nazaj spet zagledali na trgovskih policah.

Generacija milenijcev je sicer že nekaj časa odrasla, a stilske in glasbene ikone, ki so spremljale njihovo mladost, ostajajo še kako žive. Pripadnost generaciji devetdesetih je namreč skoraj nemogoče spregledati še danes. Walkmane so seveda nadomestili pametni telefoni, MTV sta po večini izpodrinila Youtube in Spotify, a glasba in superge ostajajo stalnica vsakdana vseh urbanih mladih odraslih.

TOP 5 videospotov za popoln odklop v 2019:


Fotogalerija

Nokia 3310ADIDAS OZWEEGOWalkman MP3 Sony NW-A45B.Pulover s kapuco Bershka.

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča