Zara predstavlja prve pop up kotičke in sodelovanje z muzejem Prado

Klavdija Rupar 19.03.2019
Foto: Zara

Pri generaciji Z je izredno priljubljena personalizacija oblačil in modnih dodatkov, na katerih imajo zapisane svoje začetnice ali poseben personaliziran motiv. Ta pristop je uvedla tudi Zara, ki bo 27. marca odprla svoj prvi pop-up kotiček, v katerem bo možno po svojih željah personalizirati 13 različnih kosov oblačil. Zaenkrat bo to možno le v Milanu, Barceloni, Amsterdamu in Londonu, kupci iz teh držav pa bodo imeli tudi možnost nakupa preko spleta.

To je le en od načinov, s katerim želi Zara stopiti stran od koncepta hitre mode. Danes so tako v sodelovanju z madridskim muzejem Prado predstavili tudi omejeno moško kolekcijo"A Work Of Art". Kolekcija vsebuje nekaj najbolj znanih umetniških del v muzeju, Zara Man pa je z njo počastila 200. obletnico muzeja.
zara.com

Fotogalerija

Foto: ZaraFoto: ZaraFoto: ZaraFoto: Zara

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Anja Mrevlje, priporoča