Blogerke se usmerjajo v svoje modne znamke
Pred več kot desetimi leti so se pojavile modne blogerke, nove zvezde svetovne modne industrije, ki so s svojo pojavnostjo in vplivom spremenile tradicionalne načine predstavitve modnih trendov in medijev.
V zadnjem času pa smo priča še enemu trendu, ki je logično nadaljevanje velikanskega vpliva in velikega števila sledilcev, ki ga imajo modne blogerke.Če je bilo do nedavnega normalno, da so blogerke predstavljale svoj stil skozi oblačila in dodatke svetovnih modnih znamk, je v zadnjem času zaslediti vse več blogerk , ki so svojo poslovno pot nadgradile z lastno blagovno znamko.
Temu primeren je tudi čas v katerem smo se znašli, ko so fizične trgovine zaradi pandemije zaprte in se vse več nakupov seli na splet. Izbrali smo nekaj tujih in eno slovensko modno podjetnico.
ELIN KLING/TOTEME
Podobno kot Chiara Feragni je tudi Elin Kling svojo modno pot s prvim modnim blogom na Švedskem začela leta 2007, v času ko Instagram še ni imel take veljave kot jo ima dandanes. Leta2011 jo je Švedski modni velikan H&M povabil k sodelovanju in takrat se je pričela tudi njena svetovna slava. Ustanovila je svojo modno revijo Styleby , leta 2012 pa oblikovala kolekcijo za Guess by Marciano.
Leta 2014 sta z možem KarlomLindmanom v New Yorku ustanovila blagovno znamko Totême, ki izdeluje oblačila, obutev in modne dodatke. Lahko bi rekli tudi da Totême predstavlja vse kar je Elin izražala s svojim stilom že kot blogerka; eleganco, prefinjenost in skandinavski minimalizem. Letošnji #must have« kos njene zimske kolekcije so bili črni škornji, ki so bili v trenutku razprodani.
CHIARA FERRAGNI/CHIARA FERRAGNI COLLECTION
Italijanka, ki je z blogom začela leta 2009 in ima danes na Instagram uskoraj 20 milijonov sledilcev, je prva modna blogerka, ki ima za sabo tudi velik poslovni uspe in je poleg klasičnih objav na družbenih medijh hitro ugotovila, da bi lahko svoj uspeh nadgradila tudi z lastno blagovno znamko.
Leta 2014 jenaredila prvo kolekcijo obuval pod lastno blagovno znamko in značilnim logotipom, ki simbolizira oko z velikimi trepalnicami. Daneso bsega njena kolekcija oblačila, obutev, modne dodatke za odrasle in otroke.
www.chiaraferragnicollection.com
AYLIN KOENIG/BY_AYLINKOENIG
Aylin je Nemka, ki je se je kot blogerka začela pojavljati leta 2014, pred dvema letoma pa je svoje izkušnje nadgradila tudi s svojo lastno linijo oblačil. Kolekcija, ki prisega na večjo kvaliteto in manjšo količino, se oblikuje v Hamburgu in izdeluje v Italiji. Gre predvsem za unikatne prefinjene kose oblačil, ki so izdelana natančno do vsake podrobnosti , v katerih se ženska počuti hkrati udobno in zapeljivo.
Aylin stremi k temu, da so njeni outfiti primerni za vsak dan, unikatni ter »narejen za vas z ljubeznijo«.
ALJA PERNE/THE BASE LABEL
Alja je ena najbolj uspešnih slovenskih blogerk, hkrati pa tudi edina , ki je svojo strast do modelansko jesen nadgradila tudi z lastno blagovno znamko oblačil The Base Label.
Pri ustavrjanju kolekcije je imela v mislih sofisticirano žensko, ki pozna svoje vrednote, ima oko za lepe stvari in ceni oblačila, narejena iz najboljših materialov. Za žensko, ki ve kaj želi v življenju in ceni najbolj prefinjene materiale, barve in oblike.
Vsa oblačila so narejena so v Evropi, iz najboljših materialov ter okolju prijaznih proizvodnjah.
Alja sledi pri oblikovanju in izdelavi oblačil modnim trendom s pridihom klasike, oziroma kot pravi sama - »Znamka je 100% Alja in je ustvarjena od ženske za ženske«