Za volanom CUPRA Formentorja

Matej Jurgele 26.10.2020
cupra-formentor-dynamic01hqa

310 konjev nadzorovane moči
Cesta, ki vključuje nekaj ostrih zavojev in zelo izrazite prehode med različnimi višinami, je zaprta za promet in čaka na 310-konjski CUPRA Formentor Launch Edition. Preden začnete z vožnjo, je zelo pomembno, da izberete, kako se želite voziti. Formentor ima pet različnih voznih programov, inženirji pa so ga poskusili opremiti z enakim občutkom, kot ga ima voznik v kompaktnem modelu, s progre­sivnim krmiljenjem in prilagodljivim podvozjem.

En volan, več funkcij
Program CUPRA lahko nastavite hitro in enostavno kar na volanu. Če volan dobro primete v roke, imate vse potrebno na dosegu prstov – na volanu je tudi gumb za zagon motorja. Če roke čim manj odmikate od volana, je vožnja zelo športna, obenem pa tudi varna. Tudi manj stvari vas odvrača od prometa, tako da lahko maksimalno uživate v vožnji.

Narejen, da začutite asfalt
Ena od stvari, zaradi katerih občutite še bolj tesen stik s cesto, so serijski školjkasti sedeži. Ti so prva stična točka z voznikom in razkrivajo vse občutke s ceste. Čeprav je tu sedežni položaj višji, ker gre za vozilo tipa CUV, se občuti povezava s cesto. 

Zliti s cesto
Razvojni inženirji pri znamki CUPRA so tesno sodelovali z voznikoma, Jordijem Genéjem in Mattiasom Ekströmom, ker so želeli v model Formentor prenesti njune izkušnje z dirkalnih stez. Ena od stvari, s katero so se veliko ukvarjali, je bila uskladitev podvozja, kolesnih obes, krmiljenja in nastavitev motorja. Zadnje teste so opravili z Genéjem in Ekströmom, ki sta nam pomagala doseči želeno obnašanje vozila v ovinkih in želeno odzivnost pedala za plin. Rezultat je izvrsten. Na volanu se zelo dobro občuti, kar se dogaja pod kolesi, vzmetenje pa ti ves čas omogoča, da imaš nadzor.


Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča