Slovenska predstavitev: Mercedes-Benz razred B
Mercedes-Benz razred B piše tretje poglavje. Do danes je prepričal več kot poldrugi milijon kupcev, v Sloveniji je z več kot 3.500 prodanimi vozili najbolj prodajan model. Nova generacija vstopa na trg z najnaprednejšimi varnostnimi sistemi, digitalno komunikacijo in udobjem. Za razliko od predhodnika je postal dinamičnejši, elegantnejši, del opreme je že poznane iz razreda S.
Novi razred B nadaljuje vizijo varnega in uporabnega vozila. Oblikovalci so želeli doseči, da bi vizualno izstopal iz ponudbe enoprostorcev. Ta namera je bila udejanjena v obliki dolge medosne razdalje, kratkih previsov, rahlo znižane strešne linije in večjih, od 16- do 19-palčnih koles. Razmeroma spuščen, progresiven sprednji del z elegantnim prehodom od pokrova motorja k stebričku A in naprej k vetrobranskemu steklu v kombinaciji z močnim zgornjim delom karoserije še poudarja športni videz vozila. Na zadku širino avtomobila poudarjajo dvodelne zadnje luči, odsevniki v odbijaču in izrazit črni spodnji del odbijača z videzom difuzorja in pokromanim okrasnim trakom.
Prostora je več
Izboljšana geometrija sedežev in nižja linija pasu dajeta še večji občutek prostornosti kot v predhodnem modelu. Voznik sedi 90 milimetrov više kot v razredu A. Armaturna je izvedena v obliki enojne plošče, ki se spušča proti potnikom in je med prostorom voznika in sovoznika ločena. Pred voznikom je nameščena prostostoječa prikazna enota, ki je na voljo v treh različnih izvedbah: z dvema 7-palčnima (17,78 cm) prikazovalnikoma, z enim 7- in enim 10,25-palčnim (26 cm) prikazovalnikom ter v širokozaslonski izvedbi z dvema 10,25-palčnima prikazovalnikoma. Sedeži so bolj ploski, zagotavljajo večje udobje in večji razpon nastavitev. Opcijsko je na voljo tudi klimatizacija sedežev in masažna funkcija. Naslonjalo zadnjih sedežev z razdelitvijo 40 : 20 : 40 je del serijske opreme. Odvisno od izvedbe bodo od sredine leta 2019 na voljo zadnji sedeži, ki jih bo mogoče premakniti za 14 centimetrov, naslonjalo pa nagniti v pokončnejši položaj in tako prilagajati prostornino prtljažnika za zadnjimi sedeži med 455 in največ 705 litri.
Večpredstavnostni sistem MBUX: edinstvena izkušnja
Kar velja za A, velja tudi za B: novi razred B je drugi model avtomobilov za razredom A, ki je opremljen z multimedijskim sistemom MBUX. Sistem je edinstven zaradi sposobnosti učenja, ki mu jo omogoča umetna inteligenca. Sistem MBUX je mogoče nastaviti po meri in se prilagodi uporabniku.
Spogledovanje z večjimi
Razred B je zdaj prvič sposoben polavtonomne vožnje v določenih razmerah. To mu omogočajo izboljšani sistemi kamer in radarjev, s katerimi lahko predvidi cestne razmere do 500 metrov pred sabo, kot funkcije pomoči pa uporablja tudi zemljevid in podatke navigacijskega sistema. Aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC kot del paketa z asistentom za vožnjo pomaga vozniku v številnih situacijah na cesti, s tem ko predvidljivo in ustrezno prilagaja hitrost, npr. pri približevanju zavojem, križiščem in krožiščem. Oprema vključuje še aktivni asistent za zaustavitev v sili in aktivni asistent za menjavo voznega pasu.
Prenovljena tudi motorna paleta
Poganjajo ga novi, učinkoviti motorji, ki so vsi v skladu z omejitvami standarda Euro 6d-TEMP. Novost je prečno nameščena izvedba dvolitrskega dizelskega motorja z močjo 110 kW in 140 kW. Na voljo sta tudi dva štirivaljna bencinska motorja z močjo 100 kW/120 kW.
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine