CITY AVTO TEST - Novi Volkswagen Taigo za kratke in dolge užitke v vožnji

Konec leta 2021, ko so pri Volkswagnu predstavili novo vozilo s čudnim imenom Taigo, smo bili malce skeptični, kam ga v široki paleti športnih terencev pri VW sploh uvrstiti. Ko pa smo pred kratkim imeli možnost v živo zapeljati novega VW Taigo, smo si odgovorili na vsa vprašanja. Zdaj je že jasno, da je novi VW Taigo vsestransko uporaben avto, ki nagovarja tako mlajšo, trendovsko publiko kot tudi starejše ljubitelje vozil te kultne nemške znamke.
Novi Volkswagnov adut med tako imenovanimi mini športnimi terenci že na prvi pogled izkazuje sorodstvo s starejšima bratoma VW T-Cross in T-Roc, a so snovalci želeli iti še korak dlje, zaradi česar so v oblikovanju še bolj poudarili športno in kupejevsko obliko. To jim je tudi uspelo, saj je novi VW Taigo kljub videzu malenkost daljši od obeh omenjenih, predvsem pa je naš testni avto, opremljen z dinamičnim paketom R-line ponujal povsem športni videz. Črna streha, ogledala v črni barvi in črne linije na odbijačih še poudarijo športnost. Prav tako smo opremo R-Line opazili v notranjosti vozila z majhnimi detajli, predvsem pa v obliki udobnih športnih sedežev spredaj in zadaj.
Opcija R-Line ponuja prepoznavno dinamično notranjost s športno oblikovanimi sedeži, najnovejšimi integriranimi digitalnimi prikazovalniki s paketom Digital Cockpit Pro, brezžično povezavo, ogrevanimi sprednjimi sedeži, usnjenim večfunkcijskim volanom in nočno ambientalno osvetlitvijo.
Prostorna in udobna notranjost
Kljub na videz majhnosti avtomobila se je VW Taigo izkazal kot izjemno udoben avto – tako za volanom kot tudi na zadnjih sedežih, kar smo osebno preizkusili na malo daljši vožnji. Predvsem pa nas je presenetil za ta razred izjemno velik prtljažni prostor, v katerega zlahka spravimo vse potrebno za krajši dopust štiričlanske družine.
Zunanjost avtomobila skriva velik in lahko dostopen prtljažni prostor.
Čisto dovolj zmogljiv
Ko pravimo »športni« ob opisu novega VW Taigo, mislimo predvsem na obliko, a tudi motorna različica bencinskega motorja 1.0, ki smo ga vozili, nas je presenetila. Tako med urbano vožnjo kot tudi na avtocesti niti enkrat nismo ostali čisto brez moči, tako da smo vedno prišli na cilj pravočasno in spočiti. Glede na današnji promet in omejitve pa tako ali tako ne moremo pričakovati čudežev.
Novi Taigo R-Line 1.0 TSI ima vgrajen trivaljni bencinski motor z močjo 81 kW (110 KM), ki po tovarniških podatkih na 100 km porabi povprečno 5,6 litra neosvinčenega bencina.
Avto, ki obeta
Po enem tednu druženja z VW Taigo – ko smo prevozili krajšo in daljšo razdaljo, se pogovarjali v službi in si ga ogledovali s sosedi – smo bili enotni: novi VW Taigo ima zagotovo potencial med slovenskimi kupci. Osnova cena po podatkih uvoznika znaša nekaj nad 20.000 evrov, akcijska cena našega testnega modela – prostornine 1.0 z močjo 81 kW ter opremo R-Line – pa 25.438 evrov.
R-Line in črni detajli še bolj poudarijo športni izgled avtomobila.
Več na volkswagen.si/taigo!
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine