Bi imeli električnega hrošča?

Matej Jurgele 25.09.2019
Bi imeli električnega hrošča?

Novi VW e-up! kot tehnična osnova

Tehnično osnovo za predelavo predstavljajo preizkušeni serijski deli novega Volkswagnovega modela e-up! Komponente v električnem Hrošču tvorijo pogonski sklop, v katerem elektromotor lahko zagotovi maksimalno moč 60 kW (82 KM).Baterijski sistem je vgrajen v dnu vozila in ima skupno kapaciteto do 36,8 kWh. Večja moč in z električnimi komponentami pogojena višja masa pri tem zahtevata prilagoditve in ojačitve na podvozju in pri zavorah. 

Kljub spremenjeni masi električni Hrošč za pospešek do 50 km/h potrebuje le slabe štiri sekunde, za pospešek do 80 km/h pa dobrih osem sekund. Doseg Hrošča, katerega maksimalna hitrost znaša 150 km/h, znaša več kot 200 km – to je zadostna razdalja za sproščen izlet z elektrificiranim starodobnikom. In če električnemu Hrošču pri tem vendarle zmanjka energije, vgrajene velikoserijske komponente omogočajo hitro polnjenje s sistemom CCS. Z njim je v približno eni uri mogoče napolniti baterijo za več kot 150 km novega dosega.

Koncept je prenosljiv tudi na druga starodobna vozila

Načeloma je s tem konceptom naknadna elektrifikacija mogoča tudi pri drugih starodobnih vozilih. Thomas Schmall, predsednik uprave družbe Volkswagen Group Components, je ob predstavitvi dejal: "Skupaj že iščemo rešitev, s katero bomo platformo lahko pripravili tudi za Bullija. Tudi Porsche 356 bi lahko imel električni pogon." V podjetju poleg tega razmišljajo o implementaciji modularne platforme za električni pogon (MEB). Z njo bi se odprle nadaljnje možnosti z vidika moči in dosega.

Več na: volkswagen.si

Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča