Foto: Audi

Audi e-tron Scooter - električni skiro z rolko

Matej Jurgele

Vožnja s skirojem Audi e-tron Scooter zaradi svoje vodljivosti spominja na vožnjo po valovih z desko. Kolesar ima med vožnjo eno roko prosto in je zaradi tega sposoben bolje nadzirati okolico, obenem pa tudi oddajati ročne signale.

Stil in funkcionalnost

"Z Audijevim e-tron Scooterjem nagovarjamo stranke, ki se premikajo po mestnih središčih in katerim sta stil in funkcionalnost pomembna," pravi Thorsten Schrader, vodja projektov za mikro-mobilnost pri Audiju. Čeprav voznik skiro drži zgolj z eno roko, na njegovo premikanje vpliva s prenosom teže na nogah. Premične osi s štirimi kolesi omogočajo nenavadno hitre zavoje. »Seveda se e-tron skiro pomika tudi popolnoma naravnost. Toda pravi občutek svobode pride šele, ko začnete vijugati po asfaltu - in to je z našim novim konceptom presenetljivo enostavno," še dodaja Schrader.

Audi združil skiro z rolko. Foto: Audi

Seveda tudi varno

Krmilni ročaj daje stabilnost, hrani akumulator in elektroniko ter nosi zaslon, ki prikazuje stanje baterije. Voznik pospešuje in zavira z zasukom ročice. Doseg 20 kilometrov je mogoč z uporabo rekuperacije (ko e-skiro zavira se del kinetične energije povrne). Hidravlična nožna zavora zagotavlja dodatno varnost.

Skiro bo na voljo ob koncu leta 2020 in sicer za približno 2000 evrov. Pri Audiju ne izključujejo niti možnosti, da kupcem modelov Audi e-tron, ponudijo e-skiro kot dodatno opremo. E-skiro se lahko polni v posebni vtičnici v prtljažniku avtomobila. 

Skiro Audi e-tron Scooter je opremljen z zakonsko zahtevanimi LED lučmi: sprednjim žarometom, dnevnimi lučmi, zadnjo lučjo in zavorno lučjo. Vmesnik Bluetooth omogoča posamezne prilagoditve voznih lastnosti in zagotavlja zaščito pred krajo.

Več na: audi.com

Fotogalerija

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča