Visa za digitalni zagon malih podjetij v Evropi

CITYLIFE 02.03.2021
foto1visa-pomembno-je-kje-nakupuješ

Iz družbe Visa sporočajo, da se je več kot 100 Visinih partnerjev pridružilo pobudi “Pomembno je, kje nakupuješ”, s katero lastnikom malih podjetij želijo pomagati poseči po digitalnih zmogljivostih ter tako doprinesti celotni družbi.  

Več kot dva milijona lastnikov malih podjetij v Evropi je od predstavitve programa poleti 2020 že prejelo podporo. Današnja objava pa predstavlja pomemben mejnik Visine zaveze, da bodo 8 milijonom malim in srednjim podjetjem v Evropi – in 50 milijonom malim in srednjim podjetjem po vsem svetu – pomagali pri aktivnostih na spletu, se prilagoditi in se pripraviti na prihodnost. 

Epidemija je globoko zarezala v gospodarstvo v Evropi, posledice na poslovanje malih in srednjih podjetij so nepredstavljive. Izsledki raziskave, ki jo je izvedla družba Visa kažejo, da je kar 65 % lastnikov malih podjetij zaskrbljenih glede prihodnosti. Ker so morala številna podjetja delovati pod strogimi omejitvami in v času popolne ustavitve javnega življenja, mala podjetja svoje dejavnosti preusmerjajo na splet in tako sprejemajo digitalne oblike plačevanja. Podatki družbe Visa kažejo, da več kot 10 držav v Evropi beleži 20-odstotno rast spletne prodaje in osem od deset transakcij je danes brezstičnih. 

Alenka Mejač Krassnig, direktorica Vise v Sloveniji je dejala: »Mala podjetja so pomemben del naše družbe in številni, navkljub vsem omejitvam in izzivom, poslujejo naprej. Njihove inovacije in podjetniški duh nas navdušujejo, način, kako so se prilagodili, nas navdihuje. Ponosni smo, da je več kot dva milijona malih podjetij že vključenih v številne pobude naših partnerjev. Še naprej ostajamo zavezani, da bomo sodelovali z našimi strankami in partnerji v smeri gospodarskega okrevanja ter mala podjetja ohranili v središču naših skupnosti.« In dodala: »V Sloveniji z našimi partnerji  sodelujemo pri uvajanju tehnologije 'tap to phone', ki bo trgovcem omogočila opravljanje brezstičnih plačil kar preko mobilnih naprav, brez fizičnega POS terminala. Omenjena tehnologija malim podjetnikom omogoča hiter odziv na spreminjajoče se potrebe kupcev, ki si želijo plačevanje brez stika, enostavno in varno.«


Odkar je Visa naznanila svojo zavezo, da bo več kot osem milijonom malih podjetij v Evropi pomagala na poti njihove digitalne preobrazbe, je Visa združila moči z bankami, vladami, komercialnimi platformami in partnerji, ki razvijajo napredne tehnologije. Ključni poudarki so:  

  • Javno-zasebna partnerstva: Visa na Češkem, Slovaškem in Poljskem sodeluje z vladami pri zagotavljanju dostopa do brezstičnih terminalov tudi za mala podjetja ter do brezplačne programske opreme za obdobje prvih 12 mesecev. Vlade so se v 29 državah odzvale in dvignile limit za brezstična plačevanja ter tako omogočila potrošnikom plačevanje brez stika.  
  • Nova tehnologija sprejemanja: Nova Visina tehnologija ‘Tap-to-Phone’, ki preobrazi mobilne naprave v plačilne terminale, v Italiji, Romuniji, Ukrajini, Turčiji, Združenem kraljestvu in na Poljskem že pomaga številnim malim podjetjem pri sprejemanju digitalnih plačil. Kot na primer, v Turčiji tehnologija pomaga novemu modelu dostave hrane in potrošniku omogoča naročilo iz več kot tisoč restavracij ter plačilo dostave.   
  • Nova spletna orodja: Začetki poslovanja na spletu lahko prinesejo številne skrbi. Visa sodeluje s številnimi spletnimi platformami in digitalnimi tržišči, kar malim podjetjem omogoča, da njihova spletna prisotnost vključuje minimalne stroške in malo napora. Ti programi so bili predstavljeni že v 15 evropskih državah in spodbujajo lokalna podjetja. Visa je prav tako razširila svojo digitalno globalno platformo  Practical Business Skills platform, ki omogoča brezplačno izobraževanje lastnikom malih in mikro podjetij. 
  • Nova bančna orodja: Mala podjetja prav tako povprašujejo po digitalnih bančnih orodjih, s katerimi uspešno vodijo svoje finance v težkih časih. Visa v sodelovanju z bankami in fintechi ponuja 30 novih programov poslovnih kartic, s katerimi mala podjetja bolje nadzirajo odtok denarja in nakupe, medtem ko uživajo v prednostih inovativnih, novih bančnih orodjih.  
  • Sodelovanje s skupnostjo: Visa je razširila pobudo “Pomembno je, kje nakupuješ” in pozvala potrošnike k nakupovanju lokalnih izdelkov in podpori malih podjetij v njihovi skupnosti. Primeri Champion Green (Irska), Smart SME (Turčija), Fiver Fest (Združeno kraljestvo) in Kaufnebenan week (Nemčija).

Za več informacij obiščite www.visaeurope.si!

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika