Slovenska izvedba melodije Mastercard

CITYLIFE 17.10.2019
Mastercard Sonic Brand

Tehnološkemu podjetju Mastercard kot vodilnemu v globalnih plačilih zaupajo milijarde potrošnikov, tisoče finančnih ustanov, milijone trgovcev in vlade ter gospodarstva po vsem svetu. Podjetje ustvarja občutek domačnosti okoli svoje močne blagovne znamke tudi s prepoznavnim zvokom. V času pred podelitvijo letošnjih nagrad Grammy je namreč razkril globalni "Mastercard Sonic brand", ki dodaja posebno dimenzijo identiteti blagovne znamke in predstavlja ključni del prepoznavanja znamke pri potrošnikih. Sedaj pa so svoj pečat slovenski različici dodali tudi domači glasbeni ustvarjalci.

Globalni zvok podjetja Mastercard je s pristnimi lokalnimi vložki in ljudskimi glasbili poslovenili znan slovenski producent Dejan Radičević, pri ustvarjanju pa so sodelovali priznana citrarka Tanja Zupanc, tolkalka Petra Vidmar, priljubljena slovenska pevka Neisha, svetovni prvak v diatonični harmoniki Anže Krevh in znan slovenski klarinetist Boštjan Gombač, ki je del melodije zaigral na rekonstrukcijo najstarejše piščali na svetu, najdene v jami Divje babe pri Cerknem.
Razvoj zvočne identitete, ki jo je mogoče prilagoditi glede na želen žanr in lokalno kulturo, je bil predstavljen v okviru festivala Zlati boben. Rose Beaumont, višja podpredsednica oddelka za poslovanje in komunikacije v podjetju Mastercard, pa je o razvoju zvočne blagovne znamke spregovorila tudi na Ekonomski fakulteti.


Prepoznana melodija Mastercard
Mastercard je februarja letos v času pred podelitvijo nagrad Grammy predstavil nov večkanalni marketinški program z Grammyjevo nominiranko Camilo Cabello. To je bil prvi ustvarjalni izdelek, ki je vključeval zvočni logotip znamke. Z namenom zagotavljanja odmevnosti svoje melodije po svetu je Mastercard združil glasbenike, umetnike in agencije po vsem svetu, med drugimi tudi glasbenega inovatorja Mika Shinoda iz skupine Linkin Park. Rezultat je prepoznavna in nepozabna melodija, ki jo je mogoče prilagoditi glede na različne žanre in kulture, s čimer zagotavlja lokalno relevantnost in obenem dosledno ohranja zvok globalne blagovne znamke.


Več tudi na www.mastercard.si.

Fotografija: Matic Kremžar

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča