Sempl 2019 - podeljene nagrade za največje medijske presežke leta
V Portorožu se je s podelitvijo nagrad zaključila 21. konferenca medijskih trendov Sempl. Najvišjo nagrado veliki sempler je prejela oglaševalska agencija McCann Beograd za projekt "Ne odrekam se svojemu otroku".
Na letošnje tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta je bilo prijavljenih 80 del; od tega jih je 42 prišlo v ožji izbor. Devetčlanska mednarodna žirija je med njimi izbrala 12 medijskih projektov in jih nagradila z nagrado zlati sempler in najvišjo nagrado, veliki sempler.
Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo leta v jadranski regiji je osvojilo delo "Odrekam se svojemu otroku" ("I (Dis)own My Child"), ki sta ga McCann Beograd in UM Beograd zasnovali za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO.
Kdo so dobitniki zlatih semplerjev?
Oglaševalska agencija McCann Beograd je, ob velikem semplerju, prejela tudi dva zlata semplerja, in sicer za že omenjeno delo tudi v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala. V Srbijo je odšla še ena zlata nagrada, in sicer v kategoriji najboljša ciljana akcija.
Dve zlati nagradi sempler sta šli tudi na Hrvaško. V kategoriji najboljša izkustvena akcija sta kampanjo z naslovom "Spomenik neizklesanemu telesu" ("Monument to the unchiseled") za PIPI beverages pripravili agenciji Imago Ogilvy in Drap.
V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja pa je zlati sempler dobila kampanja "Narodni radio na Viberju" ("Narodni radio on Viber"). Za Narodni radio sta jo pripravila Mediacor in All Market Media.
V Sloveniji tako ostane največ zlatih kipcev, kar sedem. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja ga je prejelo delo "Prva slovenska GIFO.OTEKA" ("First Slovene GIFO.OTHEQUE"). Za Pivovarno Laško Union so akcijo pripravili Agencija 101 in Media Publikum.
V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela kampanja "Zmagovalni servis" ("Winning service"). Za Petrol so jo ustvarili Agencija 101 v sodelovanju z medijskimi partnerji Media Publikum, Bid Bid in GIG.
V kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga je nagrado prejela kampanja Sex tape, ki to ni bil ("The stolen sex tape"), ki jo je za Društvo OnkoMan pripravil Pristop.
V kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je zlati sempler prejel Youtube kanal NekiNeki, ki je za Telekom Slovenije prav tako nastal znotraj skupine Pristop.
Zlati sempler v kategoriji najboljšauporaba podatkov so za predvidljivo digitalno oglaševanje prejeli "Zelenjavni namazi Argeta" ("Argeta Vegetable Spreads"). Za Atlantic Grupo sta jo pripravilia iPROM in Valicon.
V kategoriji najboljši novi medij/medijski format so zlati sempler dobile "Mlečne pravljice" ("Milk books"), ki jih je za Spar Slovenija pripravila Futura DDB.
Zlati sempler v kategoriji najboljši tehnološki pristop je dobila akcija "VR CHEF doživetje" ("VR CHEF experience"). Za Atlantic Grupa / Droga Kolinska so jo zasnovali Luna \TBWA, v sodelovanju z Media Publikum, CNJ, Unsanctioned media in Squareme.
Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 21. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in dvanajstih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL.
Nagrado za medijskega menedžerja leta 2019 je dobil Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2019 pa je prejela Darja Mravinec, digitalna medijska načrtovalka, Futura DDB.
Več na: sempl.si
Utrinke iz podelitve nagrad si oglejte v galeriji:
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine