Harvey Norman s predstavitvijo svetovno priznane znamke Whirlpool

CITYLIFE 11.10.2022
hn-x-whirlpool-6

Začetek zgodbe o uspehu podjetja Whirlpool sega kar 111 let nazaj. Začetki svetovno znanega podjetja Whirlpool segajo v leto 1922, ko so izdelali prvi pralni stroj z električnim motorjem. Eden najbolj zanimivih dogodkov v zgodovini podjetja pa je bil, ko je Whirlpool leta 1961 poslal svojo kuhinjo v orbito z vesoljskim plovilom.  


Pomembno je, da kupci zaupajo naši blagovni znamki, poudarjajo v Whirlpoolu in dodajajo, da tega nikoli ne bodo jemali za samoumevno, temveč si vsak dan prizadevajo pridobiti to zaupanje. Zavezani so biti in ostati najboljše podjetje za kuhinjo in pranje perila. Strmijo k temu, da sleherniku olajšajo vsakodnevna opravila ter so njihov tihi, a zvesti hišni pomočnik. Zato so se odločili lansirati svojo blagovno znamko v trgovinah Harvey Norman, katerega 20-letno delovanje na slovenskem trgu narekuje slogan zaupanja vreden nakup

»V veliko veselje in ponos mi je lansirati in predstaviti našo blagovno znamko Whirlpool v Harvey Norman Slovenija. Prepričani smo v odlične medsebojne rezultate. Tako Harvey Norman kot Whirlpool imata dolgo in uspešno tradicijo in če ju združimo - lahko pričakujemo le velike stvari!«, izjava Vadima Khoroshuna, regijskega direktorja za jugovzhodno Evropo.

Vadim Horoshun

Blagovna znamka Whirlpool in trgovec Harvey Norman delita tudi strast do tega, da svojim kupcem zagotovita le najboljše. Jasno je, da je to sodelovanje korak v pravo smer.

Obe podjetji združujeta vrednote, kot sta integriteta in spoštovanje. Tako v Whirlpoolu kot v Harvey Normanu se zavedamo, da smo del širše skupnosti. Prizadevamo si za pozitiven vpliv v vsaki skupnosti, v kateri poslujemo. Zavezani smo tudi k okoljski odgovornosti in trajnostni prihodnosti. Ponosni smo, da lahko iz leta v leto iščemo nove načine za človekovo lažje in boljše življenje.  

»Lansiranje Whirlpoolove inovativne tehnologije gre odlično z našo krovno poslovno vizijo. V Harvey Normanu namreč  stremimo k temu, da našim strankam olajšamo življenje, hkrati pa zagotavljamo planetu prijazne in trajnostne rešitve. Zelo smo ponosni, da lahko sodelujemo pri zastopanju Whirlpoolove nove kolekcije aparatov, naše stranke pa vabimo, da nas obiščete in z vsemi čuti izkusite vse njihove prednosti.«, izjava Melisse Wilson, generalne direktorice Harvey Norman Slovenija.

Melissa Wilson

Whirlpool ustvarja intuitivne rešitve, ki potrošnikom pomagajo uresničiti vsako vizijo njihovega idealnega doma z uporabo edinstvene tehnologije 6TH SENSE (šesti čut).

Kot pove že ime samo, aparati po zaslugi te pametne tehnologije delujejo v skladu z našimi ostalimi čuti in znatno prispevajo k človekovemu udobju.

Gre za res posebno tehnologijo, ki s svojimi pametnimi senzorji pomaga prilagoditi program aparata trenutnim potrebam, s čimer prihrani energijo, vodo in, kar je morda najpomembneje, čas in denar. Ne glede na to, ali uporabljate pralni, pomivalni stroj, pečico ali hladilnik, tehnologija 6TH SENSE vedno ’prisluhne’, se prilagodi in olajša uporabo aparata.  

Današnji dogodek je povezovala Lorella Flego, ki je vse udeležence popeljala na popotovanje skozi 6TH SENSE (šesti čut), s pomočjo različnih naprav in predstavila njihove najbolj vznemirljive in uporabne lastnosti.

Harvey Norman prepoznava, da stalen razvoj tehnologije pomaga njihovim strankam, da imajo več časa za stvari, ki jih imajo radi. Gospodinjska opravila prepuščajo napravam z vrhunsko zmogljivostjo, prvovrstno kakovostjo in vsestranskim dizajnom, ki se prilega vsakemu domu in pri uporabi zagotavlja brezkompromisne rezultate.

Do 24. oktobra 2022 pa lahko v vseh Harvey Norman trgovinah izkoristite še posebno promocijo – ob vsakem nakupu katerega koli aparata Whirlpool, boste prejeli darilno kartico v vrednosti 30 evrov, ki jo lahko unovčite ob poljubnem nakupu v trgovinah Harvey Norman

Več na harveynorman.si!

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča