BOŽIČ PO ITALIJANSKO SREČA OKUSE SLOVENSKE ISTRE

CITYLIFE 16.12.2021
433a4100

Inavguracija je, v skladu s protikoronskimi predpisi, potekala v največji trgovini Agrarie Koper, ki jo je ob tej priložnosti obiskala italijanska delegacija v sestavi nj. eksc. Carla Campanila, veleposlanika Italije v Sloveniji, Iva Michela Polacca, svetovalca veleposlaništva, Giovannija Coviella, generalnega konzula Italije v Kopru, in Serenelle Marzoli, direktorice Agencije ITA – Italian Trade Agency v Ljubljani.

Brez pravih sestavin je preprosto nemogoče vzbuditi božični duh. Italijanske kuhinje ne bi bilo brez svežih in visokokakovostnih sestavin. Agraria že od leta 1947 združuje pridelovalce svežega sadja in zelenjave iz štirih obalnih občin in prodaja izbrane kakovostne italijanske prehrambne izdelke. V tem predbožičnem času je okrepila sodelovanje z italijanskimi podjetji in razširila ponudbo izdelkov Made in Italy v kategorijah: testenine in riž, slaščice in pekovski izdelki, mlečni izdelki in siri, suhomesnati izdelki, olivno olje in penine.

Nikola Šavle, direktor KZ Agrarie Koper, je povedal: "Temeljni namen zadruge je pomoč in podpora domačim kmetijskim podjetjem, to je od semena do prodaje končnega izdelka na policah, se pravi od začetka do konca. Slovenski in lokalni proizvodi so vedno naša prioriteta. Slovenija je, glede na bližino z Italijo, tesno povezana z italijanskimi prehranjevalnimi navadami in okusi, zato je med istrskimi kupci veliko povpraševanje po teh izdelkih. Agraria je prilagodila ponudbo željam svojih kupcev in tako postala vodilni dobavitelj živilskih izdelkov "Made in Italy" na Primorskem. Kakovost naših izdelkov je vedno najpomembnejše merilo pri izbiri izdelkov, ki jih dajemo na trg. Velik pomen pripisujemo tudi vključevanju izdelkov blagovnih znamk, ki jih v drugih trgovinah običajno ni. Zelo smo veseli, da nas je Agencija ITA povabila k sodelovanju pri tem projektu z novimi kakovostnimi izdelki po zmernih cenah, ki povečujejo prepoznavnost italijanskih izdelkov na policah trgovin Agraria v prazničnem času ob koncu leta.”

Direktorica Agencije ITA Ljubljana Serenella Marzoli je izjavila: “Velika vrednost za italijanske živilske izdelke je nenehna tehnološka inovacija naših podjetij. Sveži in lokalni izdelki, ki jih ponuja Agraria Koper, so zasnovani za ustvarjanje inovativnih istrskih receptov, ki temeljijo na italijanski kakovosti in so prisotni tudi na družinskih mizah, predvsem v božičnem času.” Po zahvalnih besedah generalnega konzula Italije v Kopru Giovannija Coviella je tudi veleposlanik Carlo Campanile spomnil, da je projekt del pobude 6. Tedna italijanske kulinarike v Sloveniji, in ponovil potrebo po vse večji pozornosti s strani lokalnih potrošnikov do pojavov, kot je Italian Sounding, ki poleg tega, da je nelojalna komercialna konkurenca, pogosto predstavlja grožnjo potrošnikovemu zdravju.

kz-agraria.si

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča