Elegantne in prefinjene obleke za priložnosti so v praznični kapsulni kolekciji H&M Studio ... Več
Prihaja Zalando - vodilna evropska platforma za modo in življenjski slog
Pa smo tudi v Sloveniji končno dočakali Zalando, vodilno evropsko platformo za modo in življenjski slog. Blagovna znamka je svoj prihod v Slovenijo naznanila s kampanjo #MyCityMyStyle.
Zalando, vodilna evropska platforma za modo in življenjski stil, je svoj prihod v Slovenijo pospremila s šovom na različnih lokacijah v mestnem jedru Ljubljane, med drugim tudi na Tromostovju, na obrežju Ljubljanice in v skate parku pod Fabijanijevim mostom. Prihod modne platforme Zalando v Sloveniji so pospremili številni znani slovenski modni vplivneži, med drugimi tudi Nataša Mernik, Gaja Prestor, Nina Kolar, Neža Spruk in Klemen Kopina, ki so se po prestolnici sprehodili v svojih najljubših Zalando stajlingih. Razstava teh stajlingov je služila kot navdihujoča modna kulisa na posebnem dogodku, na katerem so se zbrali domači talenti, vključno z modeli, modnimi novinarji, fotografi, umetniki in kreativci. Vsi skupaj so izrekli dobrodošlico Zalandu in se poklonili lokalni modni kulturi.
Natalie Wills, podpredsednica marketing oddelka v Zalandu, ob prihodu Zalanda na nove trge pravi: »Zalando želi na svojih novih evropskih trgih pričarati poletje, polno navdihujočih modnih trenutkov, skozi katere spodbujamo vsakogar, da se izrazi na svoj način. Na vseh teh trgih smo skušali ustvariti raznoliko in vključujočo predstavitev, ki simbolizira to našo vizijo in ki postavlja v ospredje lokalno kulturo. Našim novim strankam izrekamo dobrodošlico in jih vabimo, naj pozdravijo svojo novo najljubšo garderobno omaro.«
Zalando v svoji bogati ponudbi združuje tako ikonične modne oblikovalce, kot ulične modne kose, otroško modo in trajnostna oblačila. Ob prihodu na nove evropske trge želi v svoji ponudbi posebno mesto nameniti tudi lokalni modni kulturi. Na vseh trgih, kjer je prisoten, Zalando ponuja dovršen modni izbor, ki vključuje Weekday, Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg in Victorio Beckham. Zalando želi postati modni kompas Evropejcev, ki zasleduje avtentične zglede lokalnih modnih navdušencev.
Kampanja #MyCityMyStyle naznanja začetek Zalandove ambiciozne širitve na nove evropske trge. Platforma je v začetku poletja zaživela v Sloveniji, na Slovaškem in v Litvi, pozno poleti prihaja še na Hrvaško, v Latvijo in v Estonijo, na Madžarskem in v Romuniji pa jo bodo dočakali v prihodnjem letu. To je pomemben korak za blagovno znamko, ki beleži nenehno rast prodaje in ki ima trenutno 42 milijonov aktivnih strank na 20 različnih trgih. Prek aplikacij App Store in Google Pay Store, omogoča platforma Zalando dostop do največjega modnega asortimaja v Evropi, obenem pa zagotavlja brezplačno dostavo in 30-dnevni brezplačni rok vračila izdelkov.
Več na zalando.si/zenske-home
Fotografije z dogodka: Primož Pičulin
Fotografije stajlingov: Urška Pečnik Urška - Helmut Kolektiv