Podjetje s.Oliver SLO je del kolesarske zgodbe že od leta 2022, ko je postalo uradni pokrovitelj ... Več
Nyden - H&M napovedal novo znamko za milenijce
Z novim letom bo modni svet bogatejši za svežo znamko Nyden, ki jo H&M namenja posebaj milenijski generaciji. Modni kosi nove znamke bodo zasnovani v sončnem Los Angelesu pod taktirko kreativnega direktorja Oscarja Olssona.
Modnem velikan H&M je k sodelovanju pri ustvarjanju nove znamke Nyden povabili tudi nekaj vplivnih imen iz Instagrama in sveta modnih blogov, seveda izključno mladostnike, ki so dobro seznanjeni s trendi med milenijci. Med prvimi sodelujočimi bosta igralka Noomi Rapace in slavni tetovator Doctor Woo. Znamko oblačil si odgovorni namreč želijo soustvarjati skupaj s svojo ciljno skupino potrošnikov.
Preberite še: Chanel osupnil z modno revijo v filharmoniji
Nyden se tako pridružuje drugim modnim znamkam, ki jih je H&M lansiral v preteklih letih kot so Monki, COS, Weekday, Cheap Monday, in pred kratkim še Arket. Ustvarjalci obljubljajo, da Nyden ne bo le še ena izmed generičnih generičnih znamk v svetu hitre mode, temveč bo ponujala unikatne modne kose, ki ne bodo sledili ustaljenim modnim smernicam ali koledarju. Večinoma bo ponujala oblačila v omejeni izdaji.