Nyden - H&M napovedal novo znamko za milenijce

Teja Korošec 27.12.2017
Foto: H&M

Modnem velikan H&M je k sodelovanju pri ustvarjanju nove znamke Nyden povabili tudi nekaj vplivnih imen iz Instagrama in sveta modnih blogov, seveda izključno mladostnike, ki so dobro seznanjeni s trendi med milenijci. Med prvimi sodelujočimi bosta igralka Noomi Rapace in slavni tetovator Doctor Woo. Znamko oblačil si odgovorni namreč želijo soustvarjati skupaj s svojo ciljno skupino potrošnikov.

Preberite še: Chanel osupnil z modno revijo v filharmoniji

Nyden se tako pridružuje drugim modnim znamkam, ki jih je H&M lansiral v preteklih letih kot so Monki, COS, Weekday, Cheap Monday, in pred kratkim še Arket. Ustvarjalci obljubljajo, da Nyden ne bo le še ena izmed generičnih generičnih znamk v svetu hitre mode, temveč bo ponujala unikatne modne kose, ki ne bodo sledili ustaljenim modnim smernicam ali koledarju. Večinoma bo ponujala oblačila v omejeni izdaji

Fotogalerija

moda moda moda moda

Izbor urednika