NAMA - kreativno oblikovanje izložb s priznanimi modnimi strokovnjaki

Anja Mrevlje 03.06.2016
Nama izložbe

Najbolj znana sedemdesetletna Ljubljančanka 

Leta 1946 je bila Ljubljana sodobno mesto. Po njej so švigali tramvaji, ulice pa so bile živahne in polne ljudi, ki so si želeli privoščiti nekaj več. Kako Ljubljančani nakupujemo, se je za vedno spremenilo, ko so svoja vrata sredi štiridesetih let prejšnjega stoletja odprle prve trgovine Nama.

Pričeske in brki so se med tem spreminjali ter se znova vračali v modo, a nekatere stvari so večne – prijazno in podkovano prodajno osebje, police, polne odličnih idej za udobno življenje, ter prijetni mestni vrvež.

Foto: arhiv NAMA d.d. Ljubljana

Vedno prva dama 

Bila je prva stavba z neonskim napisom na pročelju. V njej so se Ljubljančani prvič peljali s tekočimi stopnicami. Križišče, na katerega gleda, je bilo eno prvih, opremljenih s semaforjem. Vmes je Slovenska cesta, ki teče mimo Name, zamenjala že mnogo imen. Pred kratkim pa je naredila še en, mestu prijazen korak in se zaprla za avtomobilski promet. Skupaj z mestom in njenimi prebivalci se spreminja vsem najbližja Nama, ki ima svojo prodajalno tudi na spletu.

Namine izložbe presenečajo

Zaradi dveh privilegijev – lokacije, ki je zagotovo ena najlepših v Ljubljani, in dolgoletne tradicije – je veleblagovnica Nama svoje izložbe vedno razumela kot odlično priložnost za povabilo na lepše. Tako se za steklenimi površinami vedno dogaja kaj zanimivega. Bili so že Lipicanci in Opera, stalo je češnjevo drevo, visele so kopalke, za tradicionalne gospodinjske dneve pa so bile glavne zvezde lepe in praktične stvari za dom. So pa izložbe tudi znanilke novih sezon in svežih modnih trendov, ki bodo kmalu zaživeli na ulicah.

Foto: Katja Kodba

To pomlad je koncept izložb nadvse ambiciozen, saj časti individualni oblačilni slog, ki ne sledi slepo modnim trendom, ampak jih pametno vključuje med klasične kose. Da bi bile izložbe resnično sveže, je veleblagovnica Nama k sodelovanju povabila kar devet modnih strokovnjakov, ki so med globalnimi in domačimi znamkami ponudili odlične predloge in kose, ki jih boste nosili še mnogo sezon.

Kot bi vašo garderobo sestavili stilisti 

Veleblagovnica Nama je devetim modnim strokovnjakom dala priložnost, da v Namini izložbi pokažejo svojo modno vizijo sezone pomlad-poletje 2016.

Izbrala je vrhunske stiliste in oblikovalce, ki so del prestižnih revij in dogodkov ter častijo občutek za osebni slog: modne oblikovalke Urško Draž, Sanjo Grcić in Majo Štamol, urednico mode Petro Windschnurer, urednika Teo Hegeduš in Aleša Čakša, stilistko Metko Albreht ter blogerki in stilistki Barbaro Žgalin in Tjašo Kokalj Jerala.

Foto: Katja Kodba

Pozornost do detajlov in večnamenskost garderobe sta glavni značilnosti, ki sta jih vodili pri oblikovanju idej za modo v službi, na ulici ali ob koktajlu. Zagotovo najdete svojo najljubšo.

Nama in 9 modnih zgodb za pomlad 

Ljubljanska veleblagovnica je k oblikovanju svojih izložb skupaj s hišno vodjo aranžiranja Aljo Dermastja prvič povabila kar devet modnih strokovnjakov. Iz oblačil in dodatkov globalnih ter domačih blagovnih znamk so ustvarili vsak svojo modno zgodbo. Družbo jim delajo lepo oblikovani izdelki, stajlingi pa med seboj ločujejo sodobne dekorativne tapete Interstille, ki rišejo zanimive kulise in popestrijo vsak prostor.
nama.si

Foto: Katja Kodba in arhiv NAMA d.d. Ljubljana

Fotogalerija

SANJA GRCIĆ, stilistka Televizije Slovenija, lastnica blagovne znamke Firma by Sanja ter predsednica Društva SOTO, pravi, naj se skozi urbano džunglo sprehodimo kot dame ali kot bojevnice, vedno pripravljene. Ideja o več mini torbicah je še posebej posrečena. »Must have tega poletja: bomber jakna s potiski narave in mini torbica za pas.«Stajling urednice revij Gloss in Nama Magazina TEE HEGEDUŠ je kot nalašč za romantične prebivalke metropole, ki z ljubkimi dodatki lahko zavijejo, kamorkoli se jim zahoče. »Moda brez osebnega sloga je kot bombonjera brez čokoladic.«BARBARA ŽGALIN, stilistka in blogerka portala CDBstyle.com, združuje urbano z elegantnim ter pokaže, kako so lahko tudi udobni sandali pravi modni kos sezone. »Vedno izrazite svoje mnenje. Tudi z oblačili.«ALEŠ ČAKŠ, odgovorni urednik časopisa Finance TRENDI in časopisa za moške ON, je ostal zvest svojemu slogu ter ponudil svežo različico moške sproščeno-poslovne mode. »Ne ozirajte se na hipne modne trende, iznajdite (samo) svoj slog!«Aleš ČakšPriljubljena Namina blogerka in stilistka TJAŠA KOKALJ JERALA je kot top kos pomladi izbrala plisirane široke hlače. »Ne bojte se kombinirati različnih vzorcev, saj tako nastanejo razgibani stajlingi.«METKA ALBREHT je izhajala iz preproste ideje, lepote tega, ko zjutraj odprete okno in takoj veste, da bo sonce. »Nujen kos sezone? Ne pozabite na klobuk!«Foto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: Katja KodbaFoto: arhiv NAMA d.d. LjubljanaFoto: arhiv NAMA d.d. LjubljanaFoto: arhiv NAMA d.d. LjubljanaFoto: arhiv NAMA d.d. LjubljanaFoto: NAMA d.d. LjubljanaFoto: NAMA d.d. Ljubljana

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča