H&M ustanovil novo blagovno znamko Arket

Anja Mrevlje 30.03.2017
H&M

Švedski ponudnik hitre mode H&M bo kmalu lansiral novo blagovno znamko Arket - moderno tržnico, ki bo ponujala oblačila za ženske, moške in otroke ter izdelke za dom. Omenjeni izdelki bodo sicer nekoliko dražji od priljubljenih H&M oblačil in dodatkov za dom. Odprtje prve trgovine lahko pričakujemo v začetku jeseni ali konec leta v Londonu, kot tudi v 18. evropskih online trgovinah, fizične trgovine pa bodo svoja vrata odprle v Bruslju, Kopenhagnu in Munchnu. V izbranih trgovinah bomo lahko posedali tudi v kavarni, kjer se bomo seznanili z novim konceptom nordijske kuhinje. 

Arket se bo pridružil že obstoječim blagovnim znamkam pod okriljem H&M-a, kot so & Other Stories, COS, Cheap Monday, Monki, in Weekday. H&M v letu 2017 planira odprtje ene ali dveh novih blagovnih znamk in širitev na nove trge v Kazahstanu, Kolumbiji, na Islandiji, Vietnamu in Gruziji.

Izbor urednika