hm-kampanja-20-let-sodelovanj

H&M praznuje 20 let ikoničnih sodelovanj z gostujočimi oblikovalci

CITYLIFE 22.10.2024

Letos obeležujemo 20. obletnico znamenitih sodelovanj H&M-ovih gostujočih oblikovalcev, pobude, ki je temeljito spremenila sodobno modo. Za praznovanje te posebne obletnice H&M zdaj ponovno obuja svoje najbolj legendarne in priljubljene kolekcije s posebno izdajo rabljenih (Pre-loved) kosov.

hm-kampanja-20-let-sodelovanj

H&M  in sodelovanja z največjimi imeni mode

H&M je leta 2004 s Karlom Lagerfeldom, takrat kreativnim direktorjem Chanela, lansiral svojo prvo dizajnersko kolekcijo. Pobuda je predstavljala revolucijo v modni industriji, saj je omogočila dostop do del največjih svetovnih oblikovalcev in blagovnih znamk, razširila profil nekaterih največjih modnih ustvarjalcev in utrdila načelo, da odličen dizajn presega ceno. Vsako sodelovanje je bilo edinstveno in se je odzivalo na vrednote in načela gostujočega oblikovalca.

hm-kampanja-20-let-sodelovanjAnn-Sofie Johansson

 "Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim dizajnom. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopna vsem." – Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.

hm-kampanja-20-let-sodelovanjhm-kampanja-20-let-sodelovanj

Zdaj imajo ljubitelji mode drugo priložnost, da prek pobude H&M Pre-loved pridejo do ikoničnih kosov iz teh priznanih sodelovanj, ki so zaznamovala določeno obdobje. Kosi so bili pridobljeni prek partnerstev s priljubljeno spletno tržnico Sellpy in svetovnimi prodajalci Vintage kosov. Poklanjanje drugega življenja že priljubljenim oblačilom je del H&M-ove zaveze k prehodu v smeri krožnega modnega gospodarstva z inovativnimi trajnostnimi rešitvami za naše stranke.

hm-kampanja-20-let-sodelovanj

"Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije ponovno približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.“- Jörgen Andersson, kreativni direktor pri H&M.

hm-kampanja-20-let-sodelovanj

V ekskluzivnem izboru so kosi različnih gostujočih oblikovalcev H&M med katerimi so Viktor & Rolf, Versace, Marni, Moschino, Stella McCartney in Sonia Rykiel. Rabljeni (Pre-loved) kosi bodo predstavljeni v seriji v sedmih svetovnih trgovinah in na spletu. Vsaka aktivacija v trgovini bo nova izkušnja, ki bo kolekcije oživila na svež način.

hm-kampanja-20-let-sodelovanj

Oblikovalci, predstavljeni v projektu ponovne izdaje so Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (pomlad 2009), Jimmy Choo (jesen Jimmy Choo), Sonia Rykiel (pomlad 2010), Lanvin (jesen 2010), Versace (2011), Marni (pomlad 2012), Maison Martin Margiela, (jesen 2012) Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Mugler (pomlad 2023) in Rabanne (jesen 2023).

hm-kampanja-20-let-sodelovanjhm-kampanja-20-let-sodelovanjhm-kampanja-20-let-sodelovanjhm-kampanja-20-let-sodelovanjhm-kampanja-20-let-sodelovanj

Izbor urednika