Smučarka Ana Bucik z novim Fordovim ecosportom

CITYLIFE 16.04.2018
Smučarka Ana Bucik z novim Fordovim ecosportom

Življenje se dogaja zunaj 
V času zimske sezone Ana tako rekoč nima prostega časa. Na mesec sem doma pet dni, ko predvsem počivam in nabiram energijo – najraje v družbi najdražjih,” nam pove. Sredi aprila, ko se tekmovalna sezona in preizkušanje opreme za prihodnjo sezono zaključita, si za dober mesec lahko privošči nekaj odklopa, ki ga, kot pravi, rada preživlja aktivno: “Rada imam športe, pri katerih se lahko družim s prijatelji, na primer odbojko in tenis, pogosto pa si privoščim tek samo zase.” 
“Raje izberem morje kot hribe, saj imam teh dovolj v drugih dveh tretjinah leta,” prizna Ana. Po poletnih kondicijskih pripravah doma in na skupnih pripravah z ostalo ekipo se avgusta namreč že odpravijo na smučarske priprave v Argentino, ko so treningi že intenzivni. Nato pa se tako rekoč že začnejo tekmovanja po vsem svetu. “Zato maja rada pobegnem na morje ali popotovanje v tople kraje,” nam še izda naša smučarka.
Ob vseh športnih in sponzorskih obveznostih pa Ana še študira, pri čemer si lahko izpite datumsko prilagaja glede na sezono. Tako jih ponavadi opravlja ravno zgodaj poleti in kakšnega še, ko se vrne s priprav v Argentini. Za vse to ji ob strani stoji Fordov novi SUV ecosport.
Robusten, a eleganten, z visokim položajem sedeža z dobrim pregledom jo z inteligentnim štirikolesnim pogonom AWD pripelje do dogodivščin na morju in v naravi pa tudi do treningov, opravkov in številnih obveznosti. S Fordovimi izjemnimi tehnologijami za udobno, varno in navdihujočo vozno izkušnjo, sistemom SYNC 3 za povezovanje s pametnimi napravami in vrhunskim zvokom B & O PLAY uživa v vožnji v najvišjem avtomobilu v svojem razredu.

Novi ford ecosport funkcionalnost robatega SUV-a uspešno združuje s praktičnostjo mestnega avta. Prvič je na voljo s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom za boljši oprijem na asfaltu in brezpotjih, kot prvi pa je na voljo s popolnoma novim zmogljivim in varčnim 1,5-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue s 125 KM in optimalnejšimi izpusti CO2.*

Edinstvene poteze z osebnim pečatom
Tudi novi ecosport ima značilne drzne in dinamične poteze športnih Fordovih terencev kuge in edgea. Njegova robata in obenem elegantna zunanjost poleg 12 drznih barv zunanjosti nudi še več možnosti za osebni pečat, vključno s kontrastno barvo strehe. Pogled s sprednje strani pritegnejo nova velika trapezoidna maska pred motorjem in značilni oglati žarometi, ki so na voljo tudi v ksenonski izvedbi in vključujejo elegantne dnevne luči LED. Oblika zadnjega odbijača in zadnjih luči je čistejša in bolj izklesana, nova 17- in 18-palčna platišča iz zlitine v različnih izvedbah pa dopolnjujejo robat športni značaj. Izberemo lahko tudi rezervno kolo, nameščeno na prtljažna vrata.

Notranjost po meri uporabnika
Ford ecosport ima prefinjeno notranjost, ki je osredotočena na uporabnika in je ergonomsko zasnovana za preprosto upravljanje – ima manj gumbov in novo sredinsko konzolo. Novi sedeži so optimalno prilagojeni za udobje potnikov, na voljo so celo z delno usnjenim oblazinjenjem. V novo sredinsko konzolo je vgrajen preklopni in vzdolžno nastavljiv naslon za roke s predalom, v katerega je mogoče spraviti tablični računalnik ali prigrizke. V notranjosti je tudi veliko dovršenih rešitev za shranjevanje, na primer novo nastavljivo dno prtljažnika s skritim predalom.
Koncertna dvorana na štirih kolesih
Pregovorno znano izjemno doživetje lahkotne vožnje Fordovih vozil pri ecosportu dopolnjuje še novi zvočni sistem B & O PLAY, ki poskrbi za vrhunsko zvočno izkušnjo. Sistem je posebej umerjen za uporabo v ecosportu in vključuje deset zvočnikov, med katerimi sta tudi basovski zvočnik (subwoofer) v prtljažniku in srednjetonski zvočnik v sredini armaturne plošče. Deluje z najnovejšim ojačevalnikom z digitalnim procesiranjem zvoka za natančno in uravnoteženo zvočno sliko, na voljo pa je tudi prostorski zvok.

Zmogljiv in varčen
Novi ecosport za optimalno vozno izkušnjo skrbi tudi s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom. Ta tehnologija je na voljo v kombinaciji s popolnoma novim 1,5-litrskim dizelskim motorjem Ford EcoBlue s 125 KM in 300 Nm navora ter šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Fordov inteligentni štirikolesni pogon (AWD) stalno meri oprijem pnevmatik na cestišču in lahko v manj kot 20 milisekundah – torej dvajsetkrat hitreje od enega pomežika z očmi – navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli v razmerju do 50 : 50. Sistem vsem štirim kolesom zagotavlja brezhiben prenos navora, s čimer omogoči optimalno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih. Na slovenskem trgu bo na voljo kasneje v letu 2018.
Tehnologije za večjo varnost in udobje
Odlično Fordovo vozno dinamiko lahkotne vožnje z obilo užitka dopolnjujejo tudi številne napredne tehnologije. Fordov dovršeni sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3, ki je združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™, podpira ecosportov lebdeči 8- ali 6,5-palčni barvni zaslon na dotik.

Ecosport je prvič na voljo s tempomatom z nastavljivim omejevalnikom hitrosti in vzvratno kamero za preprostejše in varnejše parkiranje. Priročne tehnologije za večjo varnost in udobje obsegajo možnost samodejnega vklopa žarometov in brisalcev s tipalom za dež, ogrevan volanski obroč, samodejno elektronsko klimatsko napravo, ogrevani električno-preklopni zunanji ogledali, Fordov sistem informacij o mrtvih kotih, ki voznika opozori na bližanje vozil, ter serijski nadzor nagibanja in stabilnosti, ki vozniku pomaga ohraniti nadzor s prilagoditvijo navora motorja in zaviranjem. To je nadvse priročna funkcija pozimi na ledenih cestah in tudi, ko se lotevamo dogodivščin na terenu in stranpoteh.
Več informacij in prijavo na testno vožnjo najdete na MojFordEcoSport.si.

Fotografije: Primož Korošec

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča