Novi Audi A6 Avant

Matej Jurgele 13.04.2018
Audi A6 Avant

Zunanje linije so ostre
Zunanji dizajn z ostrimi linijami, velikimi površinami in markantnim, izrazito položnim zadnjim steklom zrcali novi oblikovalski slog znamke. A6 Avant z dolgim sprednjim delom in mehko padajočo strešno linijo izžareva eleganco, športnost in kakovost. Kolesna ohišja so markantno poudarjena z linijami, značilnimi za modele quattro. Športna strešna linija zadaj prehaja v položen D-stebriček. Usmernik zraka nad zadnjim steklom podaljšuje silhueto in poudarja podobo Audija A6 Avant. Na zadku so luči povezane z okrasno letvijo. Skupno je za novi model na voljo kar dvanajst barv lakov, poleg osnovne različice modela pa so opcijsko na voljo še izvedbi sport in design ter paket zunanje opreme S line.

Prtljažni prostor ostaja enako velik
Novi Audi A6 Avant je dolg 4,94 m, širok 1,89 m in visok 1,47 m. Njegova notranjost je še večja kot pri predhodnem modelu. S širino v višini komolcev spredaj in zadaj ter s prostorom za kolena zadaj celo prekaša vse tekmece. Kljub športnim linijam je prostornina prtljažnika pri novem A6 Avantu še vedno tako velika kot pri predhodniku. V osnovi znaša 565 litrov, pri podrtih zadnjih sedežnih naslonjalih pa se poveča na 1.680 litrov. Nakladalna širina meri 1.050 mm.

Zanesljiva varnost 
Za A6 Avant je na voljo široka ponudba varnostnih sistemov – tako pri tehnologiji luči kot tudi pri asistenčnih sistemih in pasivni varnosti. LED-žarometi so pri novem Audiju A6 Avant serijski. Izbirati je mogoče med tremi izvedbami, pri čemer so kot najbolj izpopolnjena različica na voljo HD matrični LED-žarometi z visokoločljivostnimi dolgimi lučmi. Dinamični smerniki in pulzirajoča funkcija Coming Home/Leaving Home poudarjajo individualni značaj modelske serije A6. Kot dodatno opremo je mogoče naročiti paket linijske ambientne osvetlitve, s katero posamezni deli notranjosti lahko zasijejo v vsem svojem sijaju. Za vse, ki so veliko na poti, in za vsakodnevne vozače je idealna široka ponudba asistenčnih sistemov, ki so združeni v paketa Mesto in Tour. Poleg serijske asistence za zaviranje v sili Audi pre sense front je med drugim na voljo prilagodljiva vozna asistenca, ki vključuje tudi asistenco za zoženje cest. V gostem prometu in pri hitrostih do 250 km/h s pospeševanjem in zaviranjem pomaga vozniku pri vzdolžnem in prečnem vodenju vozila. Po potrebi zavira do zaustavitve.

Vsi motorji z blago hibridno tehnologijo 
Vsi motorji so serijsko opremljeni z blagim hibridnim sistemom, ki dodatno zvišuje udobje in učinkovitost ter lahko zmanjša porabo goriva v realnih voznih pogojih. Jermenski zagonski alternator, srce blage hibridne tehnologije, lahko v 48-voltnem sistemu pri zaviranju zagotovi do 12 kW moči in shrani električno energijo v ločeno litij-ionsko baterijo. Z izključenim motorjem lahko novi Audi A6 Avant pri hitrosti med 55 in 160 km/h jadra, sistem start-stop se vključi že, ko se hitrost zmanjša na manj kot 22 km/h.

Pri podvozju je mogoče izbirati med štirimi izvedbami: serijskim podvozjem z jeklenimi vzmetmi, športnim podvozjem, podvozjem z uravnavanjem blaženja in prilagodljivim zračnim vzmetenjem adaptive air suspension, prav tako z uravnavanimi blažilniki. Elektronska platforma podvozja (EFP) poleg blažilnikov in zračnih vzmeti uravnava tudi dinamično štirikolesno krmiljenje in izpopolnjeni športni diferencial, ki pri hitri vožnji skozi ovinke aktivno porazdeljuje pogonski navor med zadnjima kolesoma skladno s potrebami.

Fotogalerija

. . . . . . . . . . . .

Izbor urednika