Prenovljeni Renault Kadjar še privlačnejši in udobnejši

Matej Jurgele 30.01.2019
Prenovljeni Renault Kadjar še privlačnejši in udobnejši

Najnovejša različica se lahko pohvali z bolj dinamičnim in modernim videzom, s čimer je postal še privlačnejši in bolj statusen. Kot pravijo pri Renaultu, so pri zasnovni prenovljenega modela veliko poudarka namenili udobju, kakovosti in ergonomiji. Prenovljeni Kadjar je že možno naročiti, uradna prodaja v Evropi in drugod po svetu pa bodo stekla od januarja 2019.


Varčnejši in zmogljivejši motorji

Prenovljeni Renault Kadjar prevzema novo generacijo Renaultovih motorjev. Tako bencinski kot dizelski motorji zajemajo najnovejše rešitve za nadzor izpustov in izpolnjujejo zahteve veljavne norme. Novi motor 1.3 TCe je bil prvič uveden v Scénicu, kasneje pa še v modelih Captur in Mégane. Ta motor je bil razvit v sodelovanju Zveze z Daimlerjem. Zasnova štirivaljnika zagotavlja uglajen tek brez tresljajev. V Kadjarju je opremljen s filtrom trdnih delcev (FAP). Motor TCe FAP bo na voljo v dveh izvedenkah: TCe 140 FAP z ročnim menjalnikom in TCe 160 FAP z menjalnikom EDC.


Prenovljeni Kadjar ima posodobljene tudi dizelske motorje. Novi motorji, ki bodo nosili ime “Blue dCi”, imajo v prenovljenem Kadjarju več moči in izboljšano prožnost. Motor Blue dCi 115 ima za 5 KM večjo moč in za 10 Nm večji navor kot prejšnja generacija. Ponuja gospodarnost in prožnost, ob tem pa ne zanemarja zmogljivosti. S funkcijo Overboost po potrebi zagotovi dodatnih 5 KM moči in 25 Nm navora in tako poskrbi za lažje in varnejše prehitevanje ali vključevanje v promet. Na voljo je z ročnim, kasneje pa bo tudi s samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko. Motor Blue dCi 150 predstavlja vrhunec motorne ponudbe v prenovljenem Kadjarju. V primerjavi s predhodnikom ima za 20 KM večjo moč in zagotavlja prvovrstne zmogljivosti. Z ročnim menjalnikom bo na voljo s štirikolesnim pogonom.

Preverjen štirikolesni pogon

Štirikolesni pogon je Kadjar prevzel od strokovnjakov znamke Nissan. 

Trije načini pogona za vse vrste potreb. Sistem prenosa pogonske moči na vsa štiri kolesa v Kadjarju ponuja tri načine delovanja.

  • 2WD: pogonska moč se prenaša samo na prednji kolesi, kar pomeni manjšo porabo goriva.
  • Auto: elektronski sistem navor samodejno razporeja med prednji in zadnji kolesni par, pri čemer lahko na zadnji kolesi prenaša do 50 odstotkov navora.
  • Lock: srednji diferencial ima razmerje prenosa navora na prednji in zadnji kolesi zaklenjeno na vrednost 50/50. Ta način je namenjen le vožnji po zelo slabi podlagi ali po terenu, zato deluje le do hitrosti 40 km/h.


Način prenosa pogonske moči se izbira z vrtljivim gumbom, ki je na osrednji konzoli, tik za prestavno ročico. Z oddaljenostjo od tal (200 mm), se lahko Kadjar brez težav spoprime tudi z neravno in neutrjeno podlago. Za to ima tudi ugodna vstopni (17°) in sestopni kot (25°). Ob samo sprednjem pogonu lahko kupec izbere sistem za nadzor zdrsavanja pogonskih koles Extended Grip. V kombinaciji z ustreznimi pnevmatikami (z oznako M+S – mud + snow) ta rešitev izboljša prenos moči za lažjo vožnjo po blatni, peščeni ali zasneženi podlagi.

Izboljšave v notranjosti 

Prenovljena prednja sedeža imata zdaj sedali z nastavljivo dolžino. Uporabljena je pena dvojne gostote, ki poskrbi za še večjo udobnost in preprečuje utrujenost na dolgih poteh, čvrstejše bočne opore pa zagotavljajo boljši oprijem telesa. Naslon za roke med prednjima sedežema se z vzdolžnim pomikom prilagaja različnim postavam.
renault.si

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika