Čista dirkalna tehnologija - novi BMW M 1000 RR
Čista dirkalna tehnologija za najvišje v motošportu in na cesti. Končno smo ga dočakali - novega M 1000 RR, z vodno hlajenim 4-cilindrskim linijskim motorjem, s 156 kW (212 KM) in s težo samo 192 kg. Novi M RR z vzmetenjem in aerodinamiko zasnovano za največjo zmogljivost na dirkalnih stezah, izpolnjuje glavna pričakovanja motociklov v segmentu Superbikes.
BMW Motorrad je konec leta 2018 že predstavil uspešno strategijo ponudbe M dodatkov za motocikle in od takrat dalje tudi ponujajo M dodatno opremo in nadomestne dele. Novi BMW M 1000 RR, je prvi M model oddelka BMW Motorrad, ki temelji na S 1000 RR (na kratko RR). S tem pri BMW Motorrad sledijo filozofiji »najmočnejše črke« na svetu: M oddelek po vsem svetu pooseblja uspeh na avtomobilskih dirkah in združuje najzmogljivejše BMW modele. Njihovi proizvodi so namenjeni kupcem s posebej visokimi zahtevami glede zmogljivosti, ekskluzivnosti in individualnosti.
Z močjo 156 kW (212 KM), nizko maso (le 192 kg) ter vzmetenjem in aerodinamično obliko zasnovano za največjo zmogljivost na dirkalnih stezah, novi M RR izpolnjuje glavna pričakovanja v najvišjem segmentu motociklov Superbikes.
Štirivaljni motor M RR na osnovi motorja RR za dirkalne športe
Novi M RR poganja vodno hlajeni štirivaljni vrstni motor s tehnologijo BMW ShiftCam za spreminjanje časa krmiljenja in dviga ventilov, ki je bil celovito spremenjen v smeri dirkalnega športnega motorja. Najvišjo moč doseže 156 kW (212 KM) pri 14.500 vrt. / min. Zelo veliko pozornosti je bilo namenjeno aerodinamiki. Poleg doseganja najvišje možne hitrosti, ki je nujno potrebna za zmago na dirkah, je bil pri zasnovni M RR v ospredju še en cilj: vzpostaviti čim boljši stik koles s cesto - zlasti pri pospeševanju. Z novim M RR je prvič na voljo motocikel BMW z zavorami M - tako kot M vozila. Zavorni sistem je bil razvit neposredno iz izkušenj z dirkalnimi zavorami dirkalnikov BMW Motorrad svetovnega prvenstva Superbike. Ta zagotavlja največjo stabilnost in nadzor nad popuščanjem. Instrumentna plošča se ponaša z dobro berljivim 6,5-palčnim zaslonom TFT in vmesnikom OBD, ki omogoča priklop zapisovalnika podatkov M GPS. Za tiste, ki je vse omenjene lastnosti niso dovolj, je še vedno, paket M competition, ki hkrati ponuja mešanico elegantnih komponent in vrhunske dirkalne tehnologije.
Fotogalerija
Mogoče te zanima tudi?
preberi povezane vsebine