Turizem Ljubljana od 23. do 29. septembra 2024 organizira že tretji Teden ljubljanskega turizma, ... Več
Top 6 popotniških trendov v letu 2018
Nekdaj so potovanja predstavljala razkošje, ki so si ga lahko privoščili le najpremožnejši, danes pa v rednih popotniških dogodivščinah uživa že marsikdo izmed nas. Potovalne navade se skozi čas spreminjajo in poiskali smo najaktualnejše. Leto 2018 bo zaznamovalo 6 popotniških trendov.
Mrzle destinacije
Foto: Unsplash
Na seznamu želja številnih popotnikov ne kraljujejo več zgolj destinacije s sanjskimi plažami in tropskim podnebjem. Severna Evropa, Kanada, Arktika in Antarktika privabljajo vse več turistov željnih osupljivih izkušenj ledene pokrajine.
Kratki oddihi
Foto: Sara Rožič / Unsplash
Hiter življenjski tempo in službene obveznosti včasih ne dopuščajo potovanj v daljne eksotične kraje. Zaradi tega se krepi priljubljenost skritih biserov bližnje okolice, kamor lahko pobegnemo že čez vikend. V Sloveniji imamo srečo, da nam čudovitih kotičkov v bližini res ne primanjkuje.
Glamping
Foto: Garden Village Bled
Izrazit trend v svetu turističnih namestitev, ki se je prijel tudi pri nas, je glamourozni kamping ali glamping. Omogoča nam pristno izkušnjo iz narave in hkrati odpravlja neudobje klasičnega taborjenja ter ga nadomešča z razkošjem.
Preberite še: Kam na potovanje januarja?
Solo potovanja
Foto: Unsplash
Še pred nekaj leti so se ljudje čudili in izražali skrb, kadar se je nekdo odločil za solo potovanje. Temu danes ni več tako in vse več popotnikov se odloča, da se na pot odpravijo sami. Pravijo, da jim to prinese resnično svobodo in omogoča poglobitev vase.
Vzpon manj znanih destinacij
Foto: Unsplash
Medtem, ko se tipične turistične destinacije kot sta Pariz in Barcelona že dušijo pod množicami obiskovalcev, se popotniki z imeni nekaterih krajev šele prvič spoznavajo. Kot sveže odkriti biser se omenja Gruzijo, na podobnih seznamih pa se je znašla tudi Slovenija.
Kulinarične počitnice
Foto: Pexels
Destinacije po svetu se vse bolj zavedajo kako pomembna je vloga kulinarike pri turistični promociji, saj si mnogo popotnikov destinacijo naslednjih počitnic izbere na podlagi njene gurmanske ponudbe. Za avtentične okuse priporočamo obisk lokalnih tržnic z ulično hrano.