Z današnjim dnem so se odprle prijave na 18. dm tek za ženske, ki bo v soboto, 25. maja 2024, v ... Več
SOF 2017 - Manj reklam, več oglasov
Manj reklam, več oglasov je slogan letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo potekal 6. in 7. aprila v hotelu Kempinski v Portorožu. Letošnji slogan in rdeča nit festivala, Človeški faktor v oglaševanju, s preprostim, a izjemno močnim sporočilom napovedujeta vrhunski program. V dveh festivalskih dneh bo svoj pogled na vlogo človeškega faktorja v oglaševanju z vami delilo več kot 40 strokovnjakov, 9-članska žirija bo ocenjevala kreativne mojstrovine, ko se bo dan prevesil v noč pa se boste lahko zabavali v ritmih dobre glasbe.
SOF se bo pričel v četrtek, 6. aprila, prvo besedo pa bosta imela kreativni direktor pri agenciji Grey, Luka Bajs in Peter Zabret, tekstopisec pri agenciji Pristop. Udeležencem bosta predstavila oglase, ki so zaznamovali preteklo leto. Špiker, igralec, televizijski voditelj in osebnost, Jonas Žnidaršič, bo spregovoril o izvirnosti in o tem, zakaj je ideja uspešna ter kakšno vlogo ima pri tem etika. Udeleženci festivala bodo na delavnici Žige Drofenika, upravljalca avtorskih pravic v podjetju IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, izvedeli vse o avtorskih pravicah.
V petek bodo udeleženci jutranjo kavo pili v družbi izjemnih žensk. Pogovor med mag. Ladejo Godino Košir, Tjašo Kolenc Filipčič in Viktorijo Radojević bo vodil Igor E. Bergant. Dieter De Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, soustvarjalec kampanje Pritisni gumb za dramo bo na Kreativnem jutru predstavil kako ga je pingvin naučil letenja. Tudi drugi dan festivala pa prinaša delavnico za obiskovalce. Vodil jo bo kreativni direktor v agenciji Imago Ogilvy Drago Mlakar, ki bo podal odgovore na vprašanja, kako prepoznati bistvo ideje, zakaj dobro ni vedno najboljše in zakaj je zaupanje med naročnikom in agencijo bistveno za uspešno komunikacijo.
Program 26. SOF-a po dnevih je dostopen na spletni strani SOF.
Radovedni in znanja željni, prijavite se!