Slovenska znamka Quotelife - lepi citati so odlična motivacija

Anja Mrevlje 29.04.2016
Quotelife

Grafična oblikovalka Nika Ferš je svoj navdih našla v citatih. Ti so od nekdaj odlična spodbuda, saj jih lahko z nekaj domišljije vključimo v številne vsakdanje kose. Citati so misli, v katerih se najdemo, začutimo in dobimo zagon. »Moja strast je s citati opremiti različne izdelke in jim vdihniti nov pomen ali ga podkrepiti,« pravi Nika, ki se ob različnih priložnostih povezuje z različnimi ustvarjalci. Skupaj z njimi citate vključuje na majice, plakate, pisalne bloke, beležke, vrečke iz blaga, sveče, mila …

Citati namesto umetniških del so za mnoge produktivnejša rešitev opremljanja.

Znamka Quotelife je nastala kot plod treh ljubezni – ljubezni do citatov, ki se zrcali skozi zaljubljenost v tipografijo, in večnega iskanja minimalizma. S tipografijo poskuša oblikovalka podkrepiti sporočila, cilj pa je širjenje le-teh. S sporočili želi povezovati, spodbujati k razmišljanju in omogočiti nadaljnjo komunikacijo.

Nikin najljubši citat je citat francoskega pisatelja in filozofa Alberta Camusa: ''Always go too far, because that's where you'll find the truth.''

Zaenkrat Nika Ferš navdih črpa iz že znanih, odmevnih citatov. Njej najljubši je citat francoskega pisatelja in filozofa Alberta Camusa: »Always go too far, because that's where you'll find the truth.« Te besede Niki pomenijo besedno provokacijo, ki pogosto odkrije veliko skritih resnic. Med drugim se želi razvijati tudi z avtorskimi citati. »A to je proces, ki še ni zaključen in se trenutno bolj ukvarjam z dizajnom, vzpostavljanjem koncepta. Avtorska vsebina še zori in se opogumlja. Je pa vsekakor želja oziroma zdaj že načrt, da bi naredila serije z več slovenskimi citati, ki pa ne bi bili le prevodi tujih avtorjev, ampak citati naših ustvarjalcev. Z nekaterimi avtorji sem že dogovorjena, tako da počasi lahko pričakujete tudi to,« napove oblikovalka.

Kreativne izdelke Quotelife najdemo v spletni prodajalni quotelife.si in trgovinah Smile concept store, Formadoma, Ika, v Mladinski knjigi ter Salonu uporabnih umetnosti v Mariboru.

quotelife.si

Besedilo: Daša Mavrič

Fotogalerija

Majice z napisi so že nekaj časa zelo priljubljene.Nika FeršOb uživanju čaja imamo čas, da misel še bolj utrnemo vase. Citati namesto umetniških del so za mnoge produktivnejša rešitev opremljanja. Spodbuda ob zapisanih vsakodnevnih obveznostih je izjemno dobrodošla. Ni vseeno, v družbi koga smo. Plakat je oblikovala Nika Ferš.Za zaobljube, zaradi katerih bomo boljši, ni nikoli prepozno.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča