Ko jesenski zrak zadiši po novem vinu, se slovenska prestolnica spremeni v središče vinske ... Več
Prenovljena blagovnica Nama Ljubljana z novo modno zgodbo je odprta
V središču prestolnice je zaživela nova modna zgodba. Prenovljena blagovnica Nama Ljubljana je ponovno odprla svoja vrata in navdušuje z ekskluzivno ponudbo, prefinjeno notranjo zasnovo ter skrbno izbranimi modnimi in kozmetičnimi znamkami svetovnega formata.
Legendarna blagovnica Nama, ki že desetletja soustvarja utrip mestnega jedra, z zdajšnjim konceptom stopa ob bok največjim modnim hišam in ponuja sodobno, butično nakupovalno izkušnjo v središču Ljubljane.
Veličastna otvoritev prenovljene blagovnice Nama
Dogodka ob odprtju prenovljene blagovnice Nama v centru Ljubljane so se udeležili številni ljubitelji mode, modni vplivneži in znane osebnosti, ki soustvarjajo utrip prestolnice in so prvi stopili v osvežene prostore ene najbolj prepoznavnih stavb v Ljubljani. Med novimi modnimi in lepotnimi vsebinami so obiskovalce razvajale tudi dobrote z italijanskim pridihom, ki so dodale piko na i slovesnemu razpoloženju.

Nova modna identiteta in ponudba
Za prenovljeno podobo Name stoji nov dolgoročni najemnik, družba Morgan Finance SL, ki je preuredila pritličje, prvo, drugo in tretje nadstropje ter jim vdihnila svež, sodoben značaj. V njih je oblikovala ponudbo v duhu urbane mestne veleblagovnice, ki bo združevala modo za ženske in moške, modne dodatke, perilo in kozmetiko.
Voditeljica Ula Furlan in Francesca Borghetti
»Naša vizija je, da Nami vrnemo vlogo živahnega mestnega središča za vse generacije – prostora navdiha, kakovostne ponudbe in druženja. Želimo ohraniti tisto, kar jo dela edinstveno – osebni stik, svetovanje in občutek, da si dobrodošel – hkrati pa vanjo vnesti svežino, modnost in pridih italijanskega stila,« je ob otvoritvi povedala Francesca Borghetti, lastnica in direktorica družbe Morgan Finance SL in dodala: »V izjemno kratkem času nam je uspelo Namo prenoviti, osvežiti in na novo zasnovati njeno ponudbo. To je rezultat predanosti ekipe, ki verjame v prihodnost Name in njen pomen za središče Ljubljane.«

V jesen z novimi modnimi znamkami
Prenovljena Nama ponuja tudi kar nekaj novih modnih znamk, ki prinašajo svežino in modne trende v center Ljubljane. Tako lahko obiskovalci odkrivajo nove modne kose pri znamkah Gianni Chiarini, ki slovi po usnjenih torbah in čevljih z italijanskim pridihom, ali pri modni znamki Luisa Cerano, ki izstopa z elegantnimi silhuetami in prefinjenimi detajli. Alphatauri s svojo usmeritvijo k tehnološko dovršeni modi projektira kolekcije, ki združujejo udobje in inovativnost, medtem ko Marc Aurel ponuja žensko eleganco z nemško preciznostjo. Znamki Högl in Olsen prinašata raznolikost obutvene in jesensko-zimske modne ponudbe, Brax in Bugatti razširjata moško linijo, Fynch Hatton dodaja sproščen vsakdanji slog, Motivi barvite in ženstvene kroje, Mey pa intimno spodnje perilo s poudarkom na udobju. Seveda pa ostajajo priljubljene blagovne znamke, ki so Namo zaznamovale že v preteklosti: Twinset U&B s svojo romantično estetiko, Didriksons z vetrovkami , bundami in funkcionalno »outdoor« opremo ter Gant, Comma, S.Oliver, G‑Star, Morgan in Betty Barclay, ki so zaznamovale modne trende pri slovenskih ljubiteljicah mode.





Vrhunska kozmetika in lepotni rituali
Za vse, ki poleg mode iščejo tudi vrhunsko kozmetiko, prenovljena Nama vključuje izdelke prestižnih lepotnih hiš. Med njimi so Chanel in Dior, ki sta sinonim za razkošje in klasično eleganco, Yves Saint Laurent s svojo drzno estetiko, La Prairie in Valmont s pristopom, ki združuje znanost ter razkošno nego kože. Tom Ford in Guerlain prinašata sofisticirano dišavno linijo, Estée Lauder in Lancôme bogato paleto negovalnih izdelkov, Shiseido in Clarins kombinacijo japonske ter francoske tradicije nege, Jo Malone London z izjemnimi dišavami in dekorativnimi svečami in že poznana MAC in Clinique z barvno in trendovsko ponudbo. Erborian, L'Occitane, Melvita ter Atelier Rebul pa dopolnjujejo izbor za tiste, ki iščejo naravne in aromatične sestavine v kozmetiki.




Posebne ugodnosti v otvoritvenem tednu
Ob otvoritvi kupce pričakuje tudi posebna ugodnost – med 16. in 20. septembrom 2025 bodo ob prijavi na e-novice prejeli enkratni 10% popust na celoten nakup, ki ga lahko izkoristijo v otvoritvenem tednu.





Nov glavni vhod in prihodnje novosti
Ob otvoritvi prenovljene veleblagovnice Nama je začasni in edini vhod označen s Tomšičeve ulice, poleg nove fontane. Ta vhod bo v začetni fazi uporabe nadomeščal prejšnje vhode a novost je, da bo v prihodnjem obdobju vzpostavljena tudi druga vstopna točka, vhod s Cankarjeve ulice, ki bo namenjen novi trgovini s športno opremo Nike, katere otvoritev se napoveduje za konec leta.




















