Nike, Zara in H&M so najvplivnejše blagovne znamke na svetu leta 2017

Anja Mrevlje 14.03.2017
Nike

Brand Finance, ki  vsako leto izda seznam najvplivnejših blagovnih znamk pri razvrščanju upošteva prodajo, pozicijo blagovne znamke na tržišču, tržni delež, svetovni ugled in zadovoljstvo zaposlenih. Na prvo mesto se je letos zavihtel Nike z letnim zaslužkom 32 milijard ameriških dolarjev, kar je 13 % več kot leto prej. Na drugem mestu se je znašel švedski modni gigant H&M, ki je v lanskem letu zaslužil 19 milijard dolarjev, na tretjem pa priljubljena Zara s 13. milijardami ameriških dolarjev. Prav toliko kot Zara je v bila v lanskem letu vredna modna hiša Louis Vuitton, ki jo sicer uvrščamo v ožji izbor luksuznih blagovnih znamk. Med deseterico so se znašli tudi Adidas, Hermes, Rolex in drugi.

1. Nike - 32 milijard dolarjev
2. H&M - 19 milijard dolarjev
3. Zara - 14.4 milijard dolarjev
4. Louis Vuitton - 13 milijard dolarjev
5. Adidas - 10 milijard dolarjev
6. Uniqlo - 9.6 milijard dolarjev
7. Hermes - 8.3 milijard dolarjev
8. Rolex - 7 milijard dolarjev
9. Gucci - 6.8 milijard dolarjev
10. Cartier - 6.7 milijard dolarjev

Celoten seznam si lahko ogledate na spletni strani brandirectory.com.

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča