Kako povečati prepoznavnost blagovne znamke na družbenih omrežjih?

Klavdija Rupar 03.01.2022
pexels-photo-1092671

Čeprav so družbena omrežja postala kanal, ki nam gre večini "navadnih" smrtnikov občasno že malenkost na živce, pa so še vedno ena izmed vodilnih platform digitalnega marketinga, na katerih lahko s pravo strategijo in primernimi objavami, dosežemo točno določeno ciljno publiko, delimo svoje izdelke/storitve in z dokaj normalnim budgetom dosežemo visoke rezultate. 

Nekaj nasvetov, na kakšen način se tega lahko lotimo, spodaj.

Zgradite trdno podobe svoje znamke

Nima veze, kakšno znamko vodite. Vsebina, ki jo objavljate na družbenih omrežjih, je ključnega pomena in tista, ki lahko poskrbi, da bo vaša znamka uspešna ali ne. Ne glede na to ali imate slabe fotografije, ali vaš teksti še niso najbolj profesionalni, poskrbite za konsistentnost, saj boste drugače hitro izgubili svoje sledilce. Predlagamo, da ustvarite prepoznavno celostno grafično podobo, ki jo bodo vsi v trenutku povezali z vašo znamko. Template lahko ustvarjate v različnih programih, eden izmed takšnih je Canva, v kateri lahko ustvarjate tako vsebine za družbena omrežja kot za ostale platforme, ki jih potrebujete za svoje delo.

Ustvarite grafike, ki pritegnejo

Pred nekaj leti je bilo dovolj, da ste samo redno objavljali fotografije na svojih profilih in ste hitro prišli do širokega občinstva. Ob poplavi podobnih profilov in mikro ter nano influencerjev, pa je čas, da investirate v dobrega grafičnega oblikovalca. Danes bodo ljudi pritegnile dobre grafike in zanimivi videi, klasične fotografije na žalost niso več dovolj. Grafike naj odražajo vašo znamko. Če bi želeli svojo znamko predstaviti kot umirjeno, izberite svetle ali pastelne barve. Če želite pritegniti profesionalce pa vam predlagamo bolj nevtralne barve. Celotno podobo prilagodite vašemu tonu komunikacije.

Foto: Pexels

Izboljšajte sodelovanja in komunikacijo

Vaša znamka je že dokaj zrasla in v svojo ekipo ste povabili nekaj novih ljudi. A ob dnevih, ko je dela veliko, se lahko hitro zgodi, da so zaposleni zmedeni, niso na isti valovni dolžini, kar privede do zamujanja rokov in frustracije. Že takoj na začetku z ekipo postavite cilje, ki jih želite doseči z določeno kampanjo, začrtajte vse pomembne datume in določite, kdo bo naredil kaj do določenega datuma. Vedno jim tudi dajte možnost za vprašanja in jim bodite na razpolago, če potrebujejo pomoč ali jim kaj še posebej ni jasno. Uporabljajte platforme ali orodja, v katerih boste vsi lahko dostopali do materialov in poskrbeli, da bo končna podoba na družbenih omrežjih profesionalna in bo odražala vašo znamko.

Poiščite skupnost, ki vas bo podpirala

Pri vodenju manjšega podjetja oz. vodenju znamke se seveda učimo in nič takšnega ni, da sem ali tja pridemo do ovir, s katerimi se ne znamo spopasti. Takrat je ključnega pomena, da se obkrožimo z ljudmi, ki imajo podobne težave kot mi. Poiščite skupine ali skupnosti na družbenih omrežjih in se povežite ter vprašajte za nasvet. Verjemite vsi so enkrat šli čez iste težave kot vi.

Foto: Pexels

Organsko ni dovolj

Organske objave so vsekakor pomembne in del strategije na družbenih omrežjih, a pravo rast boste videli šele s plačanim oglaševanjem. To vam tudi omogoča, da postavite točno določene cilje, ki jih želite doseči. Ob začetku cilja si postavite budget na dnevni ravni in KPI-je, ki jih želite doseči. Nato lahko določite točno ciljno publiko in na podlagi tega preizkušate različne oglase - teči pustite tiste, ki delujejo. S plačanim oglaševanjem boste zagotovo dobili precej več zanimanja kot samo z organskimi objavami.

Pokažite se

Vi ste del svoje znamke. Če boste na storyjih delili svojo zgodbo, boste bolj zanimivi ljudem. Če za primer vzamete samo vplivneže, vidite, da je klasičnih objav "na feedu" precej manj, veliko delijo pa na storyjih. Delite delovne procese, svoje zaposlene in se "engagate" s svojimi sledilci. Odgovarjajte jim na vprašanja, vprašajte jih za mnenje in poskrbite, da so del vaše skupnosti.

Vir:theeverygirl.com

Mogoče te zanima tudi?

preberi povezane vsebine

Izbor urednika

Spletni urednik, Pika Zrim, priporoča