Je pandemija vplivala na modne trende

Pika Zrim 07.06.2021
glami

Ni prvič, da se modna industrija odziva na dogodke v družbi. Druga svetovna vojna je denimo prinesla novosti na področju umetnih materialov, ker so se ti uporabljali predvsem za uniforme in padala. Preostanek materiala so ženske spretno prilagodile in tako so denimo nastale priljubljene najlonske nogavice. Poleg tega je luč sveta ugledalo mini krilo kot simbol spolne revolucije v šestdesetih letih. Gospodarska kriza leta 2008 je ljudi vrnila k "povprečnosti": drage blagovne znamke so izginile iz omare, nadomestile so jih enobarvne kombinacije. In zdaj je tu pandemija, še ena v vrsti družbenih sprememb, ki modni industriji nikakor ni prizanesla.

Čeprav se je spletno nakupovanje lani izjemno povečalo, je pandemija na modno industrijo v splošnem vplivala negativno. Po dolgi zimi in upanju na skorajšnjo vrnitev v normalo, je sezona pomlad/poletje ljudem prinesla novo samozavest. Blagovne znamke, e-trgovine, kreativni oblikovalci in modne hiše ne pristajajo na negativnost in želijo ponuditi udobne kose s pozitivno energijo. Poleg tega GLAMI.si, edinstven modni iskalnik, ki se opira na umetno inteligenco, s svojo analizo "Fashion Trend" prinaša ključne pomladne in poletne trende. Katere modne trende torej prinašajo topli in sončni meseci?Udobnost na prvem mestu

Leto dni že hodimo v trenirkah, brezrokavnikih in drugih udobnih oblačilih. To je verjetno edina stvar pandemične realnosti, ki se je ne želimo znebiti. Udobje je postalo nuja. Trenirke so doživele pravi razcvet in trend se sedaj nadaljuje, le v krajših in bolj lahkotnih različicah. Oversize majice iz bombaža ali trpežnih materialov so najboljši kosi, ki jih lahko oblečete v vročih dneh in si hkrati zagotovite udobje. Takšne preproste kombinacije lahko dvignete na višjo raven z večplastnimi ogrlicami ali šik čevlji.

Prevlada pastelnih tonov

Temnejši jesenski in zimski toni se umikajo novim spomladansko – poletnim barvam. Med najzanimivejše pomladne trende sodijo nežne, a drzne pastelne barve, ki jih najdemo v številnih novih dizajnerskih in high-street kolekcijah. Prevladovale bodo svetlo modra (Cerulean), lila (Purple Rose), kraljevsko modra (Aqua) in svetlo zelena (Pastel Aqua). Te barve bodo še posebej izstopale v kombinaciji s trendovskimi kavbojkami širokih hlačnic ali s prikupnimi dodatki, kot so klobuki in majhne torbice, ki se nosijo čez ramo.

Zabavni vzorci ostajajo

Ker je v obdobju pandemije večina tovarn v modni industriji zaprtih ali pa delujejo v zmanjšanem obsegu, so nekateri oblikovalci posegli po preizkušenih vzorcih iz prejšnjih sezon ali pa so „igrali na varno karto“ in izbrali enobarvne tkanine. Pogumnejši so situacijo videli kot priložnost in tkanine potiskali iz notranje strani, kar je prineslo nenavadne vzorce. Prevladujoči vzorci te sezone bodo cvetlični, zebrasti, pobarvani s „tie-dye“ tehniko ali edinstven dizajn kot kombinacija različnih tkanin in vidnih šivov, znanih kot "patchwork". In ja, našli jih boste povsod, od oblek in suknjičev, do sandalov in spomladanskih rut.

Vse omenjene trendovske modne kose, pa tudi številne druge, ne glede na to, kakšen slog vam je všeč, zlahka najdete prek modnega iskalnika GLAMI.si. Z njim lahko raziskujete tudi svoje najljubše modne trende. Vse, kar morate storiti je, da v iskalnik vnesete ustrezen izraz in izberete svoje favorite. Na ta preprost  način lahko najde najboljše stvari in top ponudbo zase. Tako kot novi trendi je lahko tudi odkrivanje novih modnih kosov zabavno!O modnem iskalniku GLAMI

GLAMI, edinstven spletni brskalnik za modo, ki se opira na umetno inteligenco, je bil kot GLAMI.si predstavljen leta 2019. Od takrat je njegov glavni cilj postati prvi korak za vsakega slovenskega potrošnika, ki se odloči za modno nakupovanje. GLAMI.si želi postati največji modni katalog, ki na enem mestu združuje na tisoče blagovnih znamk ter tako pomaga spletnim prodajalnam doseči nove kupce. Na GLAMI.si lahko najdete več kot 435.000 izdelkov in 4.800 blagovnih znamk iz več kot 60 spletnih prodajaln, kot so About You, Factcool in Gomez. 

GLAMI na globalnem nivoju sodeluje z več kot 3.500 spletnimi prodajalnami in kupcem v več kot 17 državah ponuja preko 11 milijonov modnih izdelkov ter 25.000 različnih blagovnih znamk z vseh koncev sveta. Platforma je začela delovati oktobra 2013 na Češkem, v sedmih letih pa se je poslovanje razširilo na druge države, kot so Slovenija, Hrvaška, Nemčija, Francija, Rusija, Slovaška, Romunija, Madžarska, Grčija, Turčija, Bolgarija, Brazilija, Španija , Latvija, Litva in Estonija, v prihodnje pa nameravajo na ta seznam dodati še več držav.

Spletni modni iskalnik GLAMI.si je dostopen tudi prek mobilne aplikacije, ki je združljiva z napravami iOS in Android.

 

Izbor urednika